Πλοήγηση ανά Θέμα "ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Αθανασιάδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, η περιγραφή και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με έννοιες του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (e-marketing) και πιο συγκεκριμένα του Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) ...
  • Δημητριάδης, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-11)
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως την επικράτηση του διαδικτύου. Οι χρήστες του internet μπορούν εύκολα και γρήγορα ...
  • Ζήση, Αικατερίνη; Μουστάκα, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ενδιαφέρον γιατί έχει να κάνει με ένα αντικείμενο το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, σε μια σημαντική πτυχή της ανθρώπινης καθημερινότητας, όπως είναι η κατανάλωση. Ο ...
  • Κεχαγιόγλου, Κωνσταντίνος; Σωτηρούδα, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και ...
  • Καρκαλής, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
    Ο αυξημένος ανταγωνισμός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών ...