Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Πωλήσεις"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Πωλήσεις"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Ιωάννου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων γενικά και ειδικά της εταιρίας ΠΑΣΣΙΑΣ. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις ενέργειες των ατόμων μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας ...
  • Μισαηλίδου, Ελένη; Σαραφεντίν, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-04)
    Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Το Sony PlayStation ανταγωνίζεται μαζί με τη Nintendo και το Xbox 360 της Microsoft για την ηγετική θέση στην αγορά. Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές αυτούς, ...
  • Καρδιτσάς, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το διαδίκτυο ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ. Γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθεί η έννοια του μάρκετινγκ μέσα από μία εκτενή ανάλυση των ορισμών. Στις μέρες μας, το διαδίκτυο ...
  • Αντωνιάδου, Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Η πρόβλεψη των μελλοντικών γεγονότων είναι μια προσπάθεια να προσδιορισθούν τα γεγονότα με βάση την εξέταση του παρελθόντος. Οι τεχνικές πρόβλεψης μπορούν να βασιστούν στην εμπειρία, τις κρίσεις και τις απόψεις εμπειρογνωμόνων ...
  • Αγγελόπουλος, Παναγιώτης; Κωνσταντινίδης, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Στην διπλωματική εργασία αυτή πρόκειται να ασχοληθούμε με τις προβλέψεις πωλήσεων με την βοήθεια της μεθοδολογίας Box-Jenkins. Συγκεκριμένα μετά την εισαγωγή , θα παρουσιάσουμε στο δεύτερο κεφάλαιο τους σκοπούς και στόχους ...
  • Χαντζαρίδου, Βασιλική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)