Περίληψη:
Ένα από τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι το πλήθος των αρχείων και η αρχειοθέτηση τους.
Με την χρήση συστημάτων διαχείρισης εγγράφων οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύουν, να διαχειρίζονται, να επεξεργάζονται και να έχουν εγκυρότερα και γρηγορότερα αποτελέσματα αναζήτησης αρχείων οποιασδήποτε μορφής. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί κοινή χρήση των εγγράφων σε περισσότερα από δύο άτομα.
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ανάλυση και περιήγηση δύο δωρεάν διαθέσιμων συστημάτων διαχείρισης εγγράφων, του Nuxeo και του LogicalDoc . Τα συγκεκριμένα προγράμματα είναι διαθέσιμα για όλους τους χρήστες. Έχουν δημιουργηθεί με στόχο όλες οι λειτουργίες που προσφέρουν να εξυπηρετούν στην καλύτερη διαχείριση, αρχειοθέτηση και εξοικονόμηση όχι μόνο χρόνου αλλά και χώρου για τις επιχειρήσεις.
Εν συνεχεία, πραγματοποιείται μια σύγκριση μεταξύ τους, οπού διακρίνονται οι διαφορές τους καθώς επίσης και σε ποια σημεία παρουσιάζουν αδυναμίες. Τέλος, προτείνονται κάποιες ιδέες για την μελλοντική επέκταση των προγραμμάτων ώστε να γίνουν ακόμα περισσότερο λειτουργικά και αποτελεσματικά ως προς τις παροχές τους.