Περίληψη:
Η παρούσα εργασία στόχο έχει να παρουσιάσει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε, και πως αυτά αλλάζουν έτσι ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν αλλά και να εξακολουθήσουν να είναι η νούμερο ένα εταιρεία στα ταχυδρομεία στον Ελληνικό χώρο.
Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν θα δούμε την ύπαρξη των Ελληνικών Ταχυδρομείων εδώ και 186 χρόνια στον ελλαδικό χώρο. Ο ταχυδρόμος ήταν για πάρα πολλά χρόνια συνώνυμος με την έννοια επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο εντός και εκτός Ελλάδος. Θα γνωρίσουμε το βασικό ρόλο της εταιρείας που είναι η παροχή καθολικής υπηρεσίας και τι ακριβώς αυτό σημαίνει.
Θα ενημερωθούμε αναλυτικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν τα ΕΛΤΑ και ακολούθως θα δούμε την εταιρεία στο σύγχρονο περιβάλλον και πως κι αυτή προσπαθεί να σταθεί κερδοφόρα και να βγει αλώβητη από την κρίση που ταλανίζει όλες τις επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια.
Θα μελετήσουμε τα βήματα που ακολουθεί ήδη αλλά και άλλα που σκοπεύει να ακολουθήσει θέλοντας να παραμείνει leader στο χώρο των ταχυδρομικών υπηρεσιών δεδομένου ότι πλέον έχει χάσει προνόμια μονοπωλιακά που κατείχε πάρα πολλά χρόνια.
Τέλος μέσα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε καταναλωτές θα δούμε την εικόνα που αυτοί έχουν για τα ΕΛΤΑ και θα εξάγουμε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.