dc.contributor.advisor |
Πασχαλούδης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Κούντιου, Ευαγγελία |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-20T10:20:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-20T10:20:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/489 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
The study of consumer and businessman behavior can help the improvement of the products and services provided by banks, therefore, the more efficient function of the whole economy since the operation of the market relies strongly on financing and not only of these institutions. In addition, the knowledge of the attitude of consumers towards anything new offered by the banks can help the improvement and the correction of some weaknesses of the studied products/services provided for the operation of daily household needs.
The main purpose of this research is the investigation of the attitude and preferences of consumers in the municipality of Serres towards the bank products provided from the major banking groups while the development of research hypotheses was based on the study of resources.
For the needs of research both primary and secondary data was used. Secondary data, the collection was held, with the help of a questionnaire which was applied to a sample of 100 consumers of the largest banking groups. |
en |
dc.description.abstract |
Η έρευνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή-επιχειρηματία μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών των Τραπεζικών Ιδρυμάτων και κατ' επέκταση στην αποδοτικότερη λειτουργία ολόκληρης της οικονομικής δραστηριότητας, μιας και η λειτουργία της αγοράς στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις χρηματοδοτήσεις και όχι μόνο των εν λόγω Ιδρυμάτων. Επιπρόσθετα, η γνώση των στάσεων καταναλωτών απέναντι σε οτιδήποτε καινούριο παρέχεται από τις Τράπεζες μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση και διόρθωση ορισμένων αδυναμιών των υπό μελέτη προϊόντων/υπηρεσιών που παρέχονται για τη λειτουργία των καθημερινών αναγκών των νοικοκυριών.
Ο βασικός σκοπός της έρευνας αυτής είναι η διερεύνηση των διαθέσεων και των προτιμήσεων των καταναλωτών του πολεοδομικού συγκροτήματος των Σερρών απέναντι στα Τραπεζικά προϊόντα των σημαντικότερων τραπεζικών ομίλων, ενώ η ανάπτυξη των ερευνητικών υποθέσεων βασίστηκε στη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας.
Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τόσο πρωτογενή, όσο και δευτερογενή στοιχεία. Τα δευτερογενή στοιχεία αφορούσαν τα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Όσον αφορά τα πρωτογενή δεδομένα, η συγκέντρωσή τους πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, το οποίο εφαρμόστηκε σε δείγμα 100 πελατών των μεγαλύτερων τραπεζικών ομίλων. |
el |
dc.format.extent |
105 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ -- ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ |
el |
dc.subject |
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ |
el |
dc.subject |
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
el |
dc.subject.ddc |
332.17 |
el |
dc.title |
Συμπεριφορά καταναλωτή-επιχειρηματία στα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου στο πολεοδομικό συγκρότημα του Δήμου Σερρών |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Τραπεζικά Προϊόντα |
el |
dc.subject.keyword |
Τραπεζικές υπηρεσίες |
el |
dc.subject.keyword |
Τραπεζικοί όμιλοι |
el |
dc.subject.keyword |
Συμπεριφορά καταναλωτή |
el |
dc.subject.keyword |
Περιγραφική στατιστική ανάλυση |
el |
dc.subject.keyword |
Internet |
el |
dc.subject.keyword |
Banking products |
el |
dc.subject.keyword |
Banking services |
el |
dc.subject.keyword |
Banking groups |
el |
dc.subject.keyword |
Consumer behavior |
el |
dc.subject.keyword |
Descriptive statistical analysis |
el |