dc.contributor.advisor |
Πασχαλούδης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Ευθυμίου, Χρυσούλα |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-18T10:43:52Z |
|
dc.date.available |
2015-03-18T10:43:52Z |
|
dc.date.issued |
2013-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/483 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
This thesis tries to estimate the basic options of use and acceptance of e-commerce by consumers. Research focuses on the use and acceptance of e-banking proceedings. E-banking provides significant conditions for the reduction of transaction cost and efficient integration of transaction as well. Methodology is based on the use of questionnaire that was distributed electronically to the sample. According to the results e-banking is developed throughout the optimism of consumers and their attraction of innovation as well. However problems that concer security and information must be confronted. Therefore a cognitive cooperation framework between banks and consumers organizations is needed in order to overcome these issues. |
en |
dc.description.abstract |
Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των όρων χρήσης και αποδοχής των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Η βαρύτητα προσδίδεται στη χρήση και την αποδοχή των ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών. Οι ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές παρέχουν σημαντικές εγγυήσεις για τη μείωση του κόστους συναλλαγών και την αποτελεσματικότερη διενέργεια τους. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται βασίζεται σε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά προς τα μέλη του δείγματος. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας η χρήση των ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών βασίζεται σε σημαντικό βαθμό στην αισιοδοξία των χρηστών για την αποτελεσματικότητα τους καθώς και στην σημασία των καινοτομίων τους. Ωστόσο υπάρχουν προβλήματα ασφάλειας και πληροφόρησης που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ως εκ τούτου η αποτελεσματικότερη συνεργασία μεταξύ των τραπεζικών ιδρυμάτων και των καταναλωτικών ενώσεων μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο αντιμετώπισης αυτών των ζητημάτων |
el |
dc.format.extent |
93 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ |
el |
dc.subject |
ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ |
el |
dc.subject.ddc |
332.1 |
el |
dc.title |
Μορφές ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Το επίπεδο αποδοχής των ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών από τους καταναλωτές |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικός καταναλωτής |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονική τραπεζική |
el |