Μορφές ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Το επίπεδο αποδοχής των ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών από τους καταναλωτές

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Ευθυμίου, Χρυσούλα
dc.date.accessioned 2015-03-18T10:43:52Z
dc.date.available 2015-03-18T10:43:52Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/483
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract This thesis tries to estimate the basic options of use and acceptance of e-commerce by consumers. Research focuses on the use and acceptance of e-banking proceedings. E-banking provides significant conditions for the reduction of transaction cost and efficient integration of transaction as well. Methodology is based on the use of questionnaire that was distributed electronically to the sample. According to the results e-banking is developed throughout the optimism of consumers and their attraction of innovation as well. However problems that concer security and information must be confronted. Therefore a cognitive cooperation framework between banks and consumers organizations is needed in order to overcome these issues. en
dc.description.abstract Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των όρων χρήσης και αποδοχής των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Η βαρύτητα προσδίδεται στη χρήση και την αποδοχή των ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών. Οι ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές παρέχουν σημαντικές εγγυήσεις για τη μείωση του κόστους συναλλαγών και την αποτελεσματικότερη διενέργεια τους. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται βασίζεται σε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά προς τα μέλη του δείγματος. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας η χρήση των ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών βασίζεται σε σημαντικό βαθμό στην αισιοδοξία των χρηστών για την αποτελεσματικότητα τους καθώς και στην σημασία των καινοτομίων τους. Ωστόσο υπάρχουν προβλήματα ασφάλειας και πληροφόρησης που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ως εκ τούτου η αποτελεσματικότερη συνεργασία μεταξύ των τραπεζικών ιδρυμάτων και των καταναλωτικών ενώσεων μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο αντιμετώπισης αυτών των ζητημάτων el
dc.format.extent 93 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject.ddc 332.1 el
dc.title Μορφές ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Το επίπεδο αποδοχής των ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών από τους καταναλωτές el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό επιχειρείν el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικός καταναλωτής el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική τραπεζική el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές