dc.contributor.advisor |
Κεχρής, Ευάγγελος |
|
dc.contributor.author |
Βαΐτση, Αποστολία-Στεφανία |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-16T14:51:46Z |
|
dc.date.available |
2015-03-16T14:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2014-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/478 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
The use of social media has changed the way health professionals get informed and communicate with patients. For the purposes of this thesis a questionnaire has been constructed in order to investigate the attitudes and opinions of medical, nursing and paramedical staff of hospitals regarding new digital social media. The research aims to study the use of internet and participatory internet by the hospitals’ staff, either for personal and/or business purposes, as well as the use of health information systems. The Greek medical personnel in hospitals is not familiar to the use of new digital social media, resulting in the lack of usage of new technological means, which have been developed a lot in the medical field too. In this context, the hospital’s administration should propose and undertake staff training in the new digital media technology |
en |
dc.description.abstract |
Η χρήση των ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει τον τρόπο που οι επαγγελματίες της υγείας ενημερώνονται αλλά και επικοινωνούν με τους ασθενείς. Στην διπλωματική αυτή εργασία έχει αναπτυχτεί ερωτηματολόγιο για τη διερεύνηση των στάσεων και απόψεων του ιατρικού, νοσηλευτικού και παραϊατρικού προσωπικού των νοσοκομείων για νέα ψηφιακά μέσα. Η έρευνα έχει στόχο να μελετήσει τόσο τη χρήση του διαδικτύου και του συμμετοχικού διαδικτύου από το προσωπικό των νοσοκομείων, για προσωπική και επαγγελματική χρήση και ενημέρωση, όσο και τη χρήση των πληροφοριακών συστημάτων υγείας. Tο προσωπικό των νοσοκομείων στην Ελλάδα δεν είναι εξοικειωμένο με τα νέα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αποτέλεσμα να μην ακολουθείται η ροή της τεχνολογίας που πλέον έχει προσχωρήσει πολύ και στον τομέα της υγείας. Στο πλαίσιο αυτό, θα μπορούσαν οι Διοικήσεις των νοσοκομείων να εισηγηθούν και να προχωρήσουν στην εκπαίδευση του προσωπικού τους στα νέα ψηφιακά μέσα |
el |
dc.format.extent |
102 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject |
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject.ddc |
006.7 |
el |
dc.title |
H χρήση των νέων ψηφιακών μέσων από το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό των νοσοκομείων |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Συλλογικοί σελιδοδείκτες |
el |
dc.subject.keyword |
Ιστοσελίδες |
el |
dc.subject.keyword |
Πληροφοριακό Σύστημα |
el |
dc.subject.keyword |
Πληροφοριακό Σύστημα Υγείας |
el |
dc.subject.keyword |
Web 1.0 |
el |
dc.subject.keyword |
Web 2.0 |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Social networks |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |
dc.subject.keyword |
LinkedIn |
el |
dc.subject.keyword |
Blogs |
el |
dc.subject.keyword |
Twitter |
el |
dc.subject.keyword |
Wikis |
el |
dc.subject.keyword |
Rss Feeds |
el |
dc.subject.keyword |
Podcasts |
el |
dc.subject.keyword |
Social/Tag Bookmarking |
el |
dc.subject.keyword |
Flickr |
el |
dc.subject.keyword |
Youtube |
el |
dc.subject.keyword |
Information System |
el |
dc.subject.keyword |
Health Information System |
el |