Η μετατόπιση από το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στο κοινωνικό εμπόριο (socialcommerce): απόψεις των καταναλωτών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Βασιλειάδης, Φώτιος-Ευθύμιος
dc.date.accessioned 2024-05-31T08:22:34Z
dc.date.available 2024-05-31T08:22:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4622
dc.description Παραδόθηκε το 2024 el
dc.description.abstract Το ηλεκτρονικό εμπόριο από την στιγμή που ήρθε στο φως, μπορεί να έφερε μια μεγάλη επανάσταση, αλλά σε βάθος χρόνου συνέχισε να αναπτύσσεται, με αποτέλεσμα η επόμενη εξέλιξη του να είναι το κοινωνικό εμπόριο. Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διασαφηνιστεί η στάση των ατόμων που αγοράζουν/καταναλώνουν προϊόντα ή υπηρεσίες,αναφορικά με τη μετάβαση από το ηλεκτρονικό εμπόριο στο κοινωνικό εμπόριο. Επιπλέον, θα γίνει επισήμανση κατά πόσο θα τους διευκόλυνε ή όχι η μετεξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, δηλαδή το κοινωνικό εμπόριο. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναφέρεται στη μετάβαση από το ηλεκτρονικό στο κοινωνικό εμπόριο με βάση τις απόψεις Ελλήνων καταναλωτών, μέσω της χρήσηςερωτηματολογίου.Το συμπέρασμα που προέκυψε από την εργασία είναι ότι το κοινωνικό εμπόριο παίζει τον ρόλο της εμπορικής εφαρμογής που βασίζεται στο διαδίκτυο και δίνει την δυνατότητα αλληλεπίδρασης στους χρήστες. Οι χρήστες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους διαδικτυακά για διάφορους λόγους, όπως η κοινωνικοποίηση, η ανταλλαγή ψηφιακού περιεχομένου και πληροφοριών και οι συναλλαγές. Τέλος, τα χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτυωσης για να αλληλεπιδρούν με εμπορικά σήματα, που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ επωνυμιών και καταναλωτών. el
dc.description.abstract E-commerce, from the moment it came to light, may have brought a great revolution, but over time it continued to develop, with the result that its next evolution is social commerce. The purpose of the thesis is to clarify the attitude of people who buy/consume products or services, regarding the transition from e-commerce to social commerce. In addition, it will be pointed out whether or not the evolution of e-commerce, i.e. social commerce, would facilitate them. The research carried out refers to the transition from electronic to social commerce based on the opinions of Greek consumers, through the use of a questionnaire. The conclusion obtained from the work is that social commerce plays the role of web-based commerce application and enables users to interact. Users interact with each other online for a variety of reasons, including socializing, sharing digital content and information, and transacting. Finally, they use social media to interact with brands, resulting in increased interaction between brands and consumers. en
dc.format.extent 145 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 658.872 el
dc.title Η μετατόπιση από το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στο κοινωνικό εμπόριο (socialcommerce): απόψεις των καταναλωτών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.subject.keyword Κοινωνικό Εμπόριο el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el
dc.subject.keyword E-commerce el
dc.subject.keyword Social Media el
dc.subject.keyword Social commerce el
dc.subject.keyword Businesses el
dc.subject.keyword Consumers el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές