dc.contributor.advisor |
Καραβασίλης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Ρίζου, Αθανασία |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-27T10:57:21Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T10:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4614 |
|
dc.description |
Παραδόθηκε το 2024 |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Δημόσιας Διοίκηση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στο τμήμα των Σερρών, με σκοπό να αναδείξει την σημαντικότητα της διαδικασίας της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μονάδων, καθώς και της ύπαρξης της αυτό-αξιολόγησης των ίδιων των εκπαιδευτικών. Στο Α΄ μέρος, το οποίο αποτελεί και το θεωρητικό τμήμα της εργασίας, γίνεται αναφορά στην έννοια και τη σημασία της αξιολόγησης ως μίας απαραίτητης και αναγκαίας διαδικασίας, ενώ συγχρόνως επισημαίνεται, η συμβολή της στην αποτελεσματικότητα και στη βελτίωση της ποιότητας στον κλάδο της εκπαίδευσης. Έπειτα, δίνονται πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μονάδων. Στη συνέχεια γίνεται μία εκτενής αναφορά στον όρο “Αυτό-αξιολόγηση”, καθώς επίσης και στο αν και κατά πόσο αυτή εφαρμόζεται επαρκώς στα σχολεία. Στο Β΄ μέρος, το οποίο αποτελεί και το ερευνητικό κομμάτι της παρούσας εργασίας, παρατίθενται οι απόψεις ενός δείγματος εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εφαρμογή της αξιολόγησης της εκπαιδευτικής μονάδας και της αυτό-αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα και τις προτάσεις ως προς την εφαρμογή της διαδικασίας της αξιολόγησης στην εκπαίδευση. |
el |
dc.description.abstract |
In the context of evolving global educational landscapes, evaluation of educational units and selfevaluation of teachers are emerging as critical components for promoting and improving the teaching profession (Stronge, 2018; Danielson, 2013). This dynamic process not only directs education towards imparting meaningful knowledge but also plays a key role in cultivating the cognitive, metacognitive, social and communication skills necessary for students to thrive as independent and active citizens in the 21st century (Hattie & Timperley , 2007; Guskey, 2002). Despite its undeniable importance, teacher evaluation remains a formidable challenge, often seen as a 'difficult issue for any government' (Darling-Hammond, 2013). Historical influences, particularly from 'education inspectors', have cast a shadow of skepticism, raising concerns about the potential misuse of assessment as a tool to control and dismiss teachers (Darling-Hammond, 2013; Ball, 2003). This skepticism takes on added significance when confronted with OECD international rankings and PISA assessments, revealing remarkable statistics for Greek students in basic education subjects (OECD, 2019). As we grapple with these challenges, critical questions reverberate through our society: Where are our schools? What vision do we have for our teachers? How can we measure progress toward creating an educational environment that promotes continuous self-improvement among teachers? Managing these questions, this thesis explores the nuanced landscape of educational unit evaluation and teacher self-evaluation. By delving into these complexities, the study aims to contribute to the understanding of the complexity of teacher evaluation in the Greek educational context (Ingvarson et al., 2005; Darling-Hammond & Adamson, 2014). |
en |
dc.format.extent |
55 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ |
el |
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
371.2 |
el |
dc.title |
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων και αυτο-αξιολόγηση εκπαιδευτικών |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Αξιoλόγηση |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτική μονάδα |
el |
dc.subject.keyword |
Αυτο-αξιολόγηση |
el |