dc.contributor.advisor |
Αηδόνης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Πανετσίδης, Ανδρέας Ν. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-27T10:52:17Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T10:52:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4613 |
|
dc.description.abstract |
Στην εργασία αυτή αναλύονται οι διαδικασίες και οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο Δήμος Βέροιας για την εξυπηρέτηση των πολιτών του. Εξετάζει τις υπηρεσίες που παρέχονται στους κατοίκους και τους τρόπους με τους οποίους ο δήμος ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινότητας. Αναλύει τη χρήση τεχνολογίας και των καινοτόμων μεθόδων που χρησιμοποιούνται από το δήμο για τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες. Υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της ανοιχτής και διαφανούς επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των αρμόδιων υπηρεσιών του. Αναδεικνύει τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης και προσαρμογής των υπηρεσιών στις ανάγκες της κοινότητας προκειμένου να διατηρηθεί μια αποτελεσματική και αποδοτική δημόσια υπηρεσία.. Τέλος το ερωτηματολόγιο προσδοκά να αξιολογήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες και τις πρωτοβουλίες του Δήμου Βέροιας, καθώς και να συλλέξει προτάσεις για βελτιώσεις και ανάπτυξη στο μέλλον. |
el |
dc.description.abstract |
This paper analyzes the procedures and initiatives undertaken by the Municipality of Veria to serve its citizens. It examines the services provided to residents and the ways in which the municipality responds to the needs of the community. It analyzes the use of technology and innovative methods used by the municipality to improve services to citizens. It also underlines the importance of open and transparent communication between citizens and their competent services. It highlights the importance of continuous improvement and adaptation of services to the needs of the community in order to maintain an effective and efficient public service. Finally, the questionnaire expects to assess citizens' satisfaction with the services and initiatives of the Municipality of Veria, as well as to collect suggestions for future improvements and development. |
en |
dc.format.extent |
95 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject |
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
352.005 |
el |
dc.title |
Εξυπηρέτηση πολιτών στο Δήμο Βέροιας |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης |
el |
dc.subject.keyword |
Δήμος |
el |
dc.subject.keyword |
Εξυπηρέτηση πολιτών |
el |
dc.subject.keyword |
Ψηφιακή Διακυβέρνηση |
el |
dc.subject.keyword |
Local government organizations |
el |
dc.subject.keyword |
Municipality |
el |
dc.subject.keyword |
Citizen Service |
el |
dc.subject.keyword |
Digital Governance |
el |