dc.contributor.advisor |
Αηδόνης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Χήτα, Ασπασία Ν. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-27T10:11:52Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T10:11:52Z |
|
dc.date.issued |
2023-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4611 |
|
dc.description |
Παραδόθηκε το 2024 |
el |
dc.description.abstract |
Η συνεργατική καινοτομία υιοθετείται όλο και περισσότερο από το δημόσιο τομέα τόσο για την αντιμετώπιση σύνθετων ζητημάτων όσο και για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του. Αν και υπάρχουν πρόσφατες έρευνες που εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο η δημόσια διακυβέρνηση μπορεί να υποστηρίξει τη συνεργατική καινοτομία, εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη ερευνών που να εστιάζουν συστηματικά στα χαρακτηριστικά της διακυβέρνησης που επηρεάζουν τις διαδικασίες αυτές. Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλαμβάνει να γεφυρώσει αυτό το κενό μέσω μιας συστηματικής ανασκόπησης εμπειρικών μελετών, με στόχο την προσδιορισμό των χαρακτηριστικών της διακυβέρνησης που υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις διαδικασίες συνεργατικής καινοτομίας στον δημόσιο τομέα. Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν τη σημασία της εγκαθίδρυσης εμπιστοσύνης μέσω τεχνολογικών εργαλείων και της ηγεσίας με καθορισμένους στόχους, καθώς αυτά επηρεάζουν θετικά τις διαδικασίες της συνεργατικής καινοτομίας. Παρά ταύτα, υπάρχει ακόμα ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη εργαλείων που να καθορίζουν τα χαρακτηριστικά της διακυβέρνησης που συμβάλλουν στην εφαρμογή της καινοτομίας, όχι μόνο στη διαδικασία της δημιουργίας της. Στην παρούσα θα διερευνηθούν αν υπάρχουν και κατά πόσο λειτουργούν τα επικοινωνιακά κανάλια διάχυσης τόσο της συλλογής αναγκών για την πρόταση της δημιουργίας της καινοτομίας όσο και της διάδοσης της ύπαρξης και της εφαρμογής τους από την ομάδα-στόχο. Η ποιότητα της πληροφορίας, η ποιότητα του συστήματος και η ποιότητα της υπηρεσίας είναι τρεις πυλώνες που κάθε “έξυπνη” κυβέρνηση προσπαθεί να βελτιώσει μέσα από το εκάστοτε κυβερνητικό της πρόγραμμα. Ο θεσμικός συντονισμός, η θεσμική επικοινωνία και η οργανωσιακή διοίκηση είναι αδιαίρετες υπηρεσίες και θα πρέπει να συνεργάζονται με όραμα και σύμπνοια, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της δημιουργίας μιας “έξυπνης” κυβέρνησης, όπου θα δημιουργεί δομές όχι μόνο για επίτευξη καινοτόμων δράσεων αλλά και για την επιμόρφωση και την επιτυχή εφαρμογή τους. Η θεσμική επικοινωνία στο δημόσιο παίζει ένα κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της καινοτομίας και της ανάπτυξης στις δημόσιες υπηρεσίες. Η επικοινωνία μεταξύ των θεσμικών φορέων, των πολιτών και των ενδιαφερόμενων φορέων είναι κρίσιμη για τη διαμόρφωση πολιτικών, την επιδίωξη της στήριξης του κοινού και την υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών. |
el |
dc.description.abstract |
Collaborative innovation is increasingly being adopted by the public sector both to address complex issues and to improve its efficiency. Although there is recent research that focuses on how public governance can support collaborative innovation, there is still a lack of research that systematically focuses on the governance characteristics that influence these processes. This thesis undertakes to bridge this gap through a systematic review of empirical studies to identify the governance characteristics that effectively support collaborative innovation processes in the public sector. The results of the research highlight the importance of establishing trust through technological tools and goal-oriented leadership as these positively influence collaborative innovation processes. Nevertheless, there is still a need for further development of tools that define the characteristics of governance that contribute to the implementation of innovation, not only in the process of its creation. This will explore whether and to what extent communication channels exist and work to disseminate both the collection of needs for the innovation creation proposal and the dissemination of their existence and implementation by the target group. Information quality, system quality and service quality are three pillars that every 'smart' government tries to improve through its government programme. Institutional coordination, institutional communication and organizational management are indivisible services and should work together with vision and synergy in order to achieve the goal of creating a "smart" government, where structures are created not only for achieving innovative actions but also for training and successful implementation. Institutional communication in the public sector plays a crucial role in promoting innovation and growth in public services. Communication between institutions, citizens and stakeholders is critical for shaping policies, seeking public support and adopting innovative practices. |
en |
dc.format.extent |
198 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ::ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ |
el |
dc.subject.ddc |
657.45 |
el |
dc.title |
Η Ψηφιακή επανάσταση στην υπηρεσία της δημόσιας Δράσης: διοικώντας με δημιουργία επικοινωνιακών καναλιών καινοτομίας |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Καινοτομία |
el |
dc.subject.keyword |
Κανάλια θεσμικής Επικοινωνίας |
el |
dc.subject.keyword |
Οργανωσιακή Κουλτούρα |
el |
dc.subject.keyword |
Innovation |
el |
dc.subject.keyword |
Institutional communication channels |
el |
dc.subject.keyword |
Organizational culture |
el |