Προτιμήσεις καταναλωτών για την διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής προώθησης για το ροδάκινο και οι συνέργειες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Τουπεκτσή, Μαγδαληνή
dc.date.accessioned 2024-05-24T07:42:22Z
dc.date.available 2024-05-24T07:42:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4607
dc.description.abstract Η διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στην Δημόσια Διοίκηση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος με επιβλέποντα Καθηγητή τον Δρ. Δημήτρη Πασχαλούδη. Τιτλοφορείται «Προτιμήσεις καταναλωτών για την διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής προώθησης για το ροδάκινο και οι συνέργειες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» και σκοπό έχει την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης όσο αφορά το προϊόν του νωπού ροδάκινου, τον εντοπισμό στρατηγικών και προώθησης καθώς και την διατύπωση προτάσεων και μέτρων που πρέπει να ληφθούν για να αναπτυχθεί περαιτέρω το οικονομικό αποτέλεσμα. Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση και δόθηκαν γενικά και ιστορικά στοιχεία για το ροδάκινο, τις ποικιλίες και τις καλλιέργειες του στην Ελλάδα και τον κόσμο. Αποτυπώθηκε η θρεπτική του αξία και καταγράφηκαν οι τεχνικές μάρκετινγκ για τα φρούτα, οι καλές διεθνείς πρακτικές και οι δυνατότητες συνεργειών ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Τέλος ανασκοπήθηκαν οι βιβλιογραφικές αναφορές όσο αφορά την συμπεριφορά καταναλωτή για τα φρούτα και ειδικά για τα ροδάκινα. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιήθηκε ποσοτική η οποία βασίστηκε σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο δομημένο ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε είκοσι τέσσερα ερωτήματα. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους σκοπούς της παρούσας διπλωματικής εργασίας και διανεμήθηκε ηλεκτρονικά στους συμμετέχοντες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και μέσω εφαρμογών κοινωνικών δικτύων viber - messenger χρησιμοποιώντας το εργαλείο κατασκευής φορμών του Google Docs. Οι απαντήσεις συλλέχθηκαν αυτόματα σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν μπορούν να γενικευτούν και αφορούν αποκλειστικά τη συγκεκριμένη μελέτη σε αυτό το συγκεκριμένο δείγμα. Συνολικά, εκατό σαράντα (140) άτομα συμμετείχαν στην έρευνα. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας αποτελείται από πέντε ενότητες. Η πρώτη ενότητα αφορά την εισαγωγή και τα στοιχεία του μεταπτυχιακού φοιτητή, τον σκοπό της δημιουργίας και της έρευνας του ερωτηματολογίου καθώς και τα προσωπικά στοιχεία του. Στην δεύτερη ενότητα τέθηκαν οι ερωτήσεις της έρευνας αρχίζοντας από τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων, δηλαδή το αντιπροσωπευτικό δείγμα της έρευνας. Η τρίτη ενότητα αφορά την έρευνα αγοράς νωπών ροδάκινων ως προς το αν καταναλώνουν νωπά ροδάκινα, αν προτιμούν τα νωπά ή τα μεταποιημένα, πόσο συχνά αγοράζουν, τι ποσότητες, σε τι μορφή και ποια ποικιλία νωπών ροδάκινων προτιμούν. Η τέταρτη ενότητα των ερωτήσεων αφορά τα χαρακτηριστικά και τα κριτήρια αγοράς των νωπών ροδάκινων. Τέλος η πέμπτη ενότητα αφορά τον τρόπο επιλογής και αύξησης των πωλήσεων νωπών ροδάκινων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μέση τιμή και τυπική απόκλιση ενώ γίνεται έλεγχος υποθέσεων (t test ανεξαρτήτων δειγμάτων) και έλεγχος αξιοπιστίας ερωτηματολογίου με τον συντελεστή Alpha Crobach’s. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της διπλωματικής εργασίας υπάρχει σχολιασμός των αποτελεσμάτων, τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας ενώ γίνονται προτάσεις τόσο για περαιτέρω έρευνα όσο και για στρατηγικές που αφορούν την προώθηση των νωπών ροδάκινων στην αγορά. el
dc.format.extent 113 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ::ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ el
dc.subject.ddc 338.1068 el
dc.title Προτιμήσεις καταναλωτών για την διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής προώθησης για το ροδάκινο και οι συνέργειες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Προτιμήσεις καταναλωτών el
dc.subject.keyword Εθνική Στρατηγική el
dc.subject.keyword Προώθηση προϊόντων el
dc.subject.keyword Ροδάκινο el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές