dc.contributor.advisor |
Αηδόνης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Δαδάκου, Πολυξένη |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-21T07:25:16Z |
|
dc.date.available |
2024-05-21T07:25:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4588 |
|
dc.description.abstract |
Η προώθηση εκδηλώσεων έχει υποστεί μια σημαντική αλλαγή πρόσφατα, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αναδεικνύονται σε μια πλατφόρμα που είναι ταυτόχρονα δυναμική και εντυπωσιακή. Αυτός ο μετασχηματισμός έχει συμβεί σε μια εποχή που κυριαρχείται από την ψηφιακή συνδεσιμότητα. Η παρούσα εργασία διερευνά τον πολυδιάστατο ρόλο που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση γεγονότων, εξετάζοντας την εμβέλειά τους, την ευκαιρία για συμμετοχή και τον ανατρεπτικό αντίκτυπο που έχουν στις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ. Μέσα από την ανάλυση της βιβλιογραφίας αυτό το δοκίμιο διερευνά τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προωθούν τις εκδηλώσεις ενός δήμου, ενισχύουν την αλληλεπίδραση με την κοινότητα και αυξάνουν τη συνολική επιτυχία μιας ποικιλίας εκδηλώσεων. Αυτό το άρθρο προσφέρει πληροφορίες για το μεταβαλλόμενο τοπίο της προώθησης εκδηλώσεων, παρουσιάζοντας στρατηγικές εκτιμήσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη οι διοργανωτές εκδηλώσεων, προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το ψηφιακό φαινόμενο. Τέλος, εστιάζει στη περίπτωση του Δήμου της Κατερίνης όπου διερευνάται η απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η διάχυση των εκδηλώσεων μέσω αυτών στους δημότες, για έναν μικρό τόπο που διοργανώνει έναν μεγάλο αριθμό εκδηλώσεων και τις προωθεί με παραδοσιακούς και σύγχρονους τρόπους. |
el |
dc.description.abstract |
Events events have undergone a major shift recently, with social media emerging as a platform that is both dynamic and impressive. This transformation has occurred in an era dominated by digital connectivity. This paper explores the multi-dimensional role that social media plays in event promotion, examining its appearance, opportunity for participation and the disruptive impact it has on traditional marketing tactics. Through the analysis of the literature this essay explores the various ways in which social media platforms promote a municipality's events, enhance interaction with the community and increase the great success of a variety of events. This article offers insight into the changing landscape of event promotion, presenting strategic considerations that event organizers must take into account in order to make the most of this digital phenomenon. Finally, it focuses on the case of the municipality of Katerini, which explores the impact of social media and the dissemination of events through them to citizens, for a small place that organizes a large number of events that it promotes in traditional and modern ways. |
en |
dc.format.extent |
87 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Μέθοδοι και τεχνικές διαφήμισης εκδηλώσεων του Δήμου με την χρήση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Εκδηλώσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Δήμοι |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |