Πρακτικές μάρκετινγκ των δημοφιλέστερων γεγονότων σε τουριστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Αβραμίδης, Ευστράτιος
dc.date.accessioned 2024-05-20T13:10:01Z
dc.date.available 2024-05-20T13:10:01Z
dc.date.issued 2023-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4584
dc.description.abstract Ο τουρισμός σε όλες του τις μορφές αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων για κάθε χώρα αναδεικνύοντας ταυτόχρονα σημαντικά μέρη, προϊόντα και γεγονότα της καθεμιάς ξεχωριστά. Όπως και να έχει, ο τουρισμός για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλλει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα των τουριστικών γεγονότων και τις στρατηγικές πρακτικών και μέσων που αποφασίζει να υιοθετήσει η κάθε χώρα αντίστοιχα για την προώθηση και την προβολή της. Η ανάπτυξη του επιχειρήσεων ιδιαίτερα μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο λόγω της ταχείας εξέλιξης πληροφορικής και επικοινωνιών, και ιδιαίτερα του διαδικτύου, αλλά και τον κοινωνικών μέσων κοινωνικής δικτύου στην τελευταία εικοσαετία, οι νέοι διεθνείς κανόνες για το διεθνές εμπόριο και τη μετακίνηση ατόμων, τα μεγάλα κυκλοφοριακά δίκτυα που αναπτύχθηκαν, αεροπορικές γραμμές, σιδηρόδρομοι, λιμάνια., αυτοκινητόδρομοι, η άνοδος του βιοτικού επιπέδου πολλών λαών, βοήθησαν στην κινητικότητα το ατόμων και στη μεγέθυνσή του τουρισμού. Για να υπάρχει όμως μία αποτελεσματική προσέγγιση του τουρισμού, σαν οικονομική πραγματικότητα, σαν μία βιομηχανία που προσφέρει πάρα πολλά στο εθνικό εισόδημα πολλών χωρών, ήταν αναγκαία η σύνδεσή του με το marketing. Το marketing, μία λειτουργία μιας επιχείρησης η οποία αποσκοπεί να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες, λαμβάνοντας υπόψιν ότι συμβαίνει στην αγορά και στους καταναλωτές συνδέεται απόλυτα με τον τουρισμό και τους τουριστικούς προορισμούς. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση δημοφιλών τουριστικών γεγονότων σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να αναδείξει το μάρκετινγκ το οποίο χρησιμοποιούν ώστε να γίνουν πόλος έλξης τουριστών, να δημιουργήσουν, να προβληθούν σε παγκόσμιο επίπεδο και να παρελκύσουν μεγάλο αριθμό τουριστών ώστε να προσφέρουν στον καταναλωτή μια μοναδική εμπειρία. Ταυτόχρονα, η εργασία προχωρά σε μια μελέτη για τις κοινές πρακτικές προώθησης των γεγονότων μάρκετινγκ που υιοθετούνται από τα υπό μελέτη τουριστικά γεγονότα (events) διεξάγοντας τα αντίστοιχα τα συμπεράσματα. Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Μελετήθηκαν δώδεκα ιδιαίτερα δημοφιλή τουριστικά γεγονότα τα οποία για πολλά χρόνια αποτελούν αφορμές για την προσέλκυση πολλών τουριστών στους προορισμούς στους οποίους πραγματοποιούνται. Η έρευνα έγινε στο διαδίκτυο, στους επίσημους ισότοπους των γεγονότων αυτών, καθώς και σε άλλες ιστοσελίδες που αναφέρονται στα συγκεκριμένα γεγονότα. Η εργασία ολοκληρώνετε με την παράθεση των συμπερασμάτων. el
dc.description.abstract Tourism in all its forms is an important source of revenue for each country, highlighting at the same time important places, products, and events of each of them. Be that as it may, tourism for the market is becoming increasingly interesting while the evolution of technology has contributed significantly to the competitiveness of tourism events and the strategies of practices and means that each country decides to adopt respectively to promote and advertise. The development of business, especially after the second world war, due to the rapid development of information and communication technologies, especially the Internet, but also social media and social networking in the last twenty years, the new international rules for international trade and movement of people, the large traffic networks that have been developed, airways, railways, ports, motorways, the rise in the standard of living of many peoples, have helped the mobility of people and the growth of tourism. But for there to be an effective approach to tourism, as an economic reality, as an industry that contributes a great deal to the national income of many countries, it was necessary to link it to marketing. Marketing, a function of a business that aims to provide products and services to customers, considering what is happening in the market and to consumers, is perfectly linked to tourism and tourist destinations. The present work aims to investigate popular tourist events on a global scale to highlight the marketing strategies used to attract tourists, create visibility on a global level, and draw many tourists to offer consumers a unique experience. Simultaneously, the work conducts a study on common marketing promotion practices adopted by the tourist events under study, drawing corresponding conclusions. For this purpose, the content analysis method was utilized. Twelve particularly popular tourist events, which have been attracting tourists to their destinations for many years, were studied. The research was conducted online, on the official websites of these events, as well as on other websites referring to these specific events. The work concludes with the presentation of the findings. en
dc.format.extent 133 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 338.47910688 el
dc.title Πρακτικές μάρκετινγκ των δημοφιλέστερων γεγονότων σε τουριστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master MBA in Hospitality & Tourism el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Τουριστικοί προορισμοί el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Δημοφιλή γεγονότα el
dc.subject.keyword Tourism el
dc.subject.keyword Tourist destinations el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Popular even el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές