dc.contributor.advisor |
Πασχαλούδης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Τουτουντζή, Φωτεινή |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-20T08:54:29Z |
|
dc.date.available |
2024-05-20T08:54:29Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4577 |
|
dc.description.abstract |
Οι νέες τεχνολογίες επικοινωνίας έχουν οδηγήσει στην αναπροσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Ο εκπαιδευτικός χώρος ο οποίος αξιοποιεί τις καινοτόμες τεχνολογίες είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων αναφορικά με τις επικοινωνιακές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από μεταπτυχιακά προγράμματα εξ αποστάσεως αλλά και την ποιότητα της επικοινωνίας που υπάρχει. Στην παρούσα έρευνα έλαβαν μέρος 130 μεταπτυχιακοί φοιτητές που πραγματοποίησαν ή πραγματοποιούν μεταπτυχιακές σπουδές στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος στην πόλη των Σερρών, απαντώντας σ’ ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την παρούσα έρευνα, ο ρόλος της επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι καθοριστικός ενώ η ποιότητα της επικοινωνίας στηρίζεται στο φιλικό κλίμα που διαμορφώνουν οι καθηγητές μεταξύ των εκπαιδευόμενων και των ιδίων αλλά και την τακτική επικοινωνία. Επίσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα η έλλειψη αμεσότητας αποτελεί την βασικότερη δυσκολία στην επικοινωνία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος, το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο έδωσε σαφείς και κατανοητές οδηγίες για την χρήση των νέων τεχνολογιών και οδήγησε στην ομαλή μετάβαση από την δια ζώσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. |
el |
dc.description.abstract |
New communication technologies have lead to the readjustment of education procedure and the interaction between educators and the students. The education environment which uses the innovative technologies, is the distance learning education. The aim of the essay is the examination of the opinions of the students in relation to communicative strategies that post graduate programs in distance learning may use and the quality of communication which exists. Intheparticularresearch, 132 post graduate students took part who fulfilled or fulfil at the time being their postgraduate studies in the International Hellenic University in the city of Serres by responding to a structured questionnaire. According to the data which were selected from the present research, the role of communication in distance learning is vital while the quality of communication is based on the friendly climate which is formed by the educators between the students and them but also on the regular communication. Furthermore, according to the results the lack of immediacy consists the most important difficulty in communication in distance learning. Finally, the particular university has given exact and comprehensible directions of how to use new technologies and lead to the smooth transfer from face to face education to distance learning. |
en |
dc.format.extent |
100 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ |
el |
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ -- ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
el |
dc.subject.ddc |
371.35 |
el |
dc.title |
Επικοινωνιακές στρατηγικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η περίπτωση του ΔΙΠΑΕ (ΣΕΡΡΕΣ) |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Επικοινωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Ποιότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Νέες τεχνολογίες |
el |
dc.subject.keyword |
Distance learning education |
el |
dc.subject.keyword |
Communication |
el |
dc.subject.keyword |
Quality |
el |
dc.subject.keyword |
New technologies |
el |