Μελέτη ικανοποίησης των πολιτών από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των ΚΕΠ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.author Μόσχου, Μαρία-Ιωάννα
dc.date.accessioned 2024-05-20T08:25:26Z
dc.date.available 2024-05-20T08:25:26Z
dc.date.issued 2024-02
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4574
dc.description.abstract Με αυτήν την διπλωματική εργασία καταβάλλεται μία προσπάθεια να παρουσιαστεί ο θεσμός των Κ.Ε.Π. στην Ελλάδα, και στην συνέχεια να παρουσιαστεί το μέγεθος ικανοποίησης των πολιτών από τα Κ.Ε.Π.. Η Βασική αποστολή των Κ.Ε.Π., τα οποία είναι ένας θεσμός που λειτουργεί εδώ και 23 χρόνια στην Ελλάδα, και ο σκοπός τους είναι να παρέχουν εξυπηρέτηση στον πολίτη, σε πολλές από τις καθημερινές του συναλλαγές και ανάγκες, με διάφορες υπηρεσίες. Πολλές από τις συναλλαγές, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, γίνονται πλέον ηλεκτρονικά, δηλαδή γίνεται χρήση του διαδικτύου και εφαρμογών της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Η ραγδαία αύξηση της αποδοχής και χρήσης από όλους των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, του διαδικτύου αλλά και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, έδωσε νέα προοπτική και στα Κ.Ε.Π., όπου πλέον η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνεται και ηλεκτρονικά. Με την εργασία αυτή επιχειρείται μία παρουσίαση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και των Κ.Ε.Π.. Επιπλέον διενεργήθηκε μία πρωτογενής έρευνα για να διαπιστωθεί η ικανοποίηση των πολιτών από τα Κ.Ε.Π., και ιδιαίτερα ο Βαθμός ικανοποίησης αυτών. Κατά πόσο οι διάφορες κατηγορίες πολιτών, με διάφορα δημογραφικά κριτήρια, χρησιμοποιούντα Κ.Ε.Π., τα αξιολογούν και γενικά αν είναι ή όχι ικανοποιημένοι. Από τα ευρήματα της εργασίας φαίνεται ότι οι πολίτες που απάντησαν σε αυτήν την έρευνα, στα περισσότερα θέματα αποδέχονται τον θεσμό των Κ.Ε.Π., και το ηλεκτρονικό Κ.Ε.Π., χρησιμοποιώντας τα. Τα Κ.Ε.Π., είναι ένας χρήσιμος σύμμαχος στην καθημερινότητα των πολιτών. el
dc.description.abstract With this thesis an attempt is made to present the institution of K.E.P. in Greece, and then an attempt is made to present the satisfaction of citizens from K.E.P. The basic mission of K.E.P., which is an institution that has been operating for 23 years in Greece and their purpose is to provide service to the citizen, in many of its daily transactions and needs, with various services. Many of the transactions are now, especially after the pandemic, done electronically, i.e. using the internet and e-government applications. The rapid increase in the acceptance and use by every one of information and communication technologies, the internet and social media, has also given a new perspective to the ICTs, where services can now be provided electronically. This paper attempts a presentation of e-government KEP and eKEP. Then, a primary survey was conducted to determine the satisfaction of citizens with e-government, and in particular the degree of satisfaction and whether the various categories of citizens, with various demographic criteria, use e-government, evaluate it and are generally satisfied or dissatisfied. From the findings of the study, it appears that citizens who responded to this survey, on most issues, accepted the K.E.P., and the electronic K.E.P., using them. K.E.P., is considered to be a useful ally in the daily life of citizens. en
dc.format.extent 128 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ::ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ el
dc.subject.ddc 657.45 el
dc.title Μελέτη ικανοποίησης των πολιτών από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των ΚΕΠ el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Κ.Ε.Π. el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
dc.subject.keyword Έρευνα el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πολιτών el
dc.subject.keyword K.E.P. el
dc.subject.keyword E-government el
dc.subject.keyword Survey el
dc.subject.keyword Satisfactionns Citizen el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές