Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και στάσεις διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών στο γενικό σχολείο: συγκριτική έρευνα: Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας -- Νότιου Αιγαίου

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Δίγκας, Παναγιώτης
dc.date.accessioned 2024-05-20T07:19:59Z
dc.date.available 2024-05-20T07:19:59Z
dc.date.issued 2024-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4567
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τη διοίκηση κάθε εκπαιδευτικής μονάδας, τα χαρακτηριστικά και το ρόλο του διευθυντή για την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μεταναστευτικό υπόβαθρο. Τις ενέργειες που πραγματοποιούν οι διευθυντές, προκειμένου να εντάξουν μέσα στο γενικό σχολείο μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθητές από άλλη χώρα. Μέσα από τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, να ελεγχθούν οι παράμετροι στον τρόπο διοίκησης της σχολικής μονάδας για την ένταξη των παιδιών. Η διαπολιτισμική και η ειδική αγωγή και εκπαίδευση έχουν μπει στο επίκεντρο των συζητήσεων και του επιστημονικού ενδιαφέροντος τις τελευταίες δεκαετίες. Οι όροι της ένταξης, ενσωμάτωσης και συνεκπαίδευσης παιδιών, είναι όροι που χρησιμοποιούνται πλέον σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα, σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για το ρόλο του σχολείου και το ρόλο του εκπαιδευτικού. Αναφέρεται η έννοια της ένταξης, συνεκπαίδευσης και μερικές θεωρίες για την κοινωνική ένταξη. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στον πολυσύνθετο ρόλο του διευθυντή μίας σχολικής μονάδας, του διευθυντή στα ελληνικό σχολεία, στον τρόπο διοίκησης και στο εκπαιδευτικό μάνατζμεντ. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται αναφορά στη Διαπολιτισμική & Ειδική εκπαίδευση, στους μαθητές με Ε.Ε.Α και στους μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Ο ρόλος του Τμήματος Ένταξης και της Τάξης Υποδοχής σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο υπάρχει η έρευνα. Η σημαντικότητα της έρευνας έγκειται στο γεγονός , της ένταξης των παιδιών στο γενικό σχολείο, μέσα από τις ενέργειες του διευθυντή και στο κατά πόσο υπάρχει συσχέτιση μεταξύ ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας , όσον αφορά την ένταξη των παιδιών. el
dc.description.abstract This paper aims to investigate the administration of each educational unit, the characteristics and the role of director for the integration of children with special educational needs and immigrant background. Actions taken by directors, in order to integrate students with special educational needs and students from another country into the general school. Through the perceptions of primary school teachers, to be checked the parameters in management of school unit for children’s inclusion. Intercultural and special education are in focus of discussions and scientific interest debate in recent decades. The terms of inclusion, integration and co-education of children, are terms that are now used in every educational unit, at every educational level. In the first chapter a reference is to the role of school and teacher’s role. Refers the concept of inclusion, co-education and some theories on social inclusion. In the second chapter a reference is to complex role of director of a school unit, the director in Greek schools, in the way of administration and educational management. The third chapter of the project refers to Intercultural & Special education, students with special education needs and students with an immigrant background. Role of integration class according to the applicable legislation. In fourth and last chapter there is the research. Importance of the research lies in the fact of children’s inclusion in general school, through the actions of director and whether there is a correlation between mainland and island part of the country, in terms of children’s. inclusion. en
dc.format.extent 131 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ el
dc.subject ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject.ddc 371.9 el
dc.title Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και στάσεις διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών στο γενικό σχολείο: συγκριτική έρευνα: Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας -- Νότιου Αιγαίου el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ένταξη el
dc.subject.keyword Συνεκπαίδευση el
dc.subject.keyword Μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο el
dc.subject.keyword Τμήμα Ένταξης el
dc.subject.keyword Τμήμα Υποδοχής el
dc.subject.keyword Διοίκηση el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικό management el
dc.subject.keyword Integration el
dc.subject.keyword Inclusive education el
dc.subject.keyword Students with a migrant background el
dc.subject.keyword Integration class el
dc.subject.keyword Newcomer class el
dc.subject.keyword Administration el
dc.subject.keyword Educational management el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές