dc.contributor.advisor |
Κωνσταντινίδης, Χρήστος |
|
dc.contributor.author |
Τζαρίδης, Ευάγγελος |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-04T09:31:24Z |
|
dc.date.available |
2024-03-04T09:31:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4529 |
|
dc.description.abstract |
Η μελέτη ανταγωνιστικότητας πολυτελών ξενοδοχείων στη Μύκονο επικεντρώνεται στον τουριστικό τομέα του νησιού, αναδεικνύοντας τη θέση του στη διεθνή αγορά. Η Μύκονος ξεχωρίζει ως προορισμός πολυτέλειας, προσελκύοντας τους υψηλότερους τύπους ταξιδιωτών. Η ανάλυση επισημαίνει τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τη Μύκονο ελκυστική, όπως η ποιότητα των υπηρεσιών, τα πολυτελή καταλύματα, η γαστρονομία και οι ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Η ανταγωνιστικότητα των πολυτελών ξενοδοχείων βασίζεται στην προσφορά υψηλής ποιότητας εμπειριών και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της πολυτέλειας στη διαμονή, της εξαιρετικής γαστρονομίας και των ψυχαγωγικών επιλογών. Η διαφοροποίηση σε σχέση με άλλους προορισμούς, η προώθηση του πολυτελούς τουρισμού και η στρατηγική διαχείρισης αποτελούν καίριους παράγοντες. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν τη σημασία της διατήρησης υψηλών προτύπων για την προσέλκυση και διατήρηση του υψηλής εισοδήματος τουριστικού κοινού. |
el |
dc.description.abstract |
The study of luxury hotels in Mykonos focuses on the tourist sector of the island, highlighting its position on the international market. Mykonos stands out as a luxury destination, attracting the highest types of travelers. The analysis highlights the features that make Mykonos attractive, such as the quality of services, luxury accommodation, gastronomy and recreational activities. The competitiveness of luxury hotels is based on offering high quality experiences and services, including luxury in accommodation, excellent gastronomy and entertainment choices. Differentiation from other destinations, promoting luxury tourism and management strategy are key factors. The results indicate the importance of maintaining high standards to attract and maintain high -income tourist public. |
en |
dc.format.extent |
66 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
338.6048 |
el |
dc.title |
Μελέτη ανταγωνιστικότητας πολυτελών ξενοδοχείων στη Μύκονο |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
MBA in Hospitality & Tourism |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχεία |
el |
dc.subject.keyword |
Μύκονος |
el |
dc.subject.keyword |
Ανταγωνιστικότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχειακές μονάδες |
el |