dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Ράπτου, Ελένη |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-01T10:26:33Z |
|
dc.date.available |
2024-03-01T10:26:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4521 |
|
dc.description.abstract |
Η διαφοροποίηση και η ομαδοποίηση των σχολείων ως προς τα χαρακτηριστικά τους και το επίπεδο γραφειοκρατικής οργάνωσης και λειτουργίας τους δεν καθορίζεται από το μέγεθός τους αλλά από τη θεσμοθετημένη οργάνωσή τους. Όμως, σύμφωνα με όλα τα δεδομένα, αυτό μπορεί να αποδοθεί στον διευθυντή, ο οποίος παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του οργανωτικού περιβάλλοντος και στη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας του σχολείου. Συνοψίζοντας, η γραφειοκρατική οργάνωση και η λειτουργική δομή των δημοτικών σχολείων μπορεί να εκδηλωθεί ως μια διαφοροποιημένη γραφειοκρατική δομή.
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός και η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών οργάνωσης και λειτουργίας των ελληνικών δημοτικών σχολείων από τη σκοπιά και τα κριτήρια μιας γραφειοκρατικής οργάνωσης και οργανωτικής λειτουργίας. |
el |
dc.description.abstract |
The differentiation and grouping of schools in terms of their characteristics and the level of their bureaucratic organization and operation is not determined by their size but by their institutionalized organization. But, by all accounts, this can be attributed to the principal, who plays a key role in shaping the organizational environment and managing the day-to-day running of the school. In summary, the bureaucratic organization and operational structure of primary schools can manifest itself as a differentiated bureaucratic structure.
The purpose of this study is to identify and investigate the basic characteristics of the organization and operation of Greek primary schools from the point of view and the criteria of a bureaucratic organization and organizational operation. |
en |
dc.format.extent |
130 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
371.2 |
el |
dc.title |
Οργάνωση, λειτουργία και διοίκηση των σχολικών μονάδων |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Οργάνωση |
el |
dc.subject.keyword |
Γραφειοκρατία |
el |
dc.subject.keyword |
Πρωτοβάθμια- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Organization |
el |
dc.subject.keyword |
Bureaucracy |
el |
dc.subject.keyword |
Primary-Secondary education |
el |