Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Γεώργιος
dc.contributor.author Λαδιάς, Χρήστος
dc.date.accessioned 2024-02-29T12:06:50Z
dc.date.available 2024-02-29T12:06:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4514
dc.description.abstract Η παράλληλη στήριξη στο δημοτικό σχολείο είναι μια συλλογική προσέγγιση παροχής υπηρεσιών για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών με ειδικές ανάγκες σε τάξεις συνεκπαίδευσης. Μια δημοφιλής εναλλακτική λύση στην ειδική εκπαίδευση έχει αναδειχθεί ως μέθοδος ένταξης μαθητών με αναπηρία στο περιβάλλον της γενικής εκπαίδευσης και διευκόλυνσης της συστημικής αλλαγής. Η παράλληλη στήριξη έχει εφαρμοστεί σε όλες τις βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχει χρησιμοποιηθεί για την παροχή διδασκαλίας στη γλώσσα, τα μαθηματικά και τους τομείς περιεχομένου σε μαθητές με διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες. Ένας από τους κύριους στόχους της παράλληλης στήριξης στα δημοτικά σχολεία είναι η βελτίωση των ακαδημαϊκών και κοινωνικών αποτελεσμάτων των μαθητών με αναπηρίες. Στην παράλληλη στήριξη στα δημοτικά σχολεία, τουλάχιστον δύο επαγγελματίες (συνήθως ένας εκπαιδευτικός γενικής εκπαίδευσης και ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής) μοιράζονται τη διδασκαλία μιας ομάδας μαθητών με διαφορετικές ανάγκες σε μια τάξη.Στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, η παράλληλη στο δημοτικό σχολείο έχει περιγραφεί ως μια προσέγγιση που περιλαμβάνει τέσσερις διαστάσεις: (α) τη διάσταση συνεργασίας δύο αδειοδοτημένων επαγγελματιών με διαφορετικές ειδικότητες, συνήθως ενός δασκάλου γενικής αγωγής και ενός δασκάλου ειδικής αγωγής, (β) τη διάσταση της από κοινού παράδοσης της διδασκαλίας, καθώς δύο εκπαιδευτικοί μοιράζονται την ευθύνη της διδασκαλίας, (γ) τη διάσταση της διαφορετικότητας, καθώς οι μαθητές με αναπηρίες διδάσκονται με τους συνομηλίκους τους χωρίς αναπηρίες και (δ) η διάσταση ενός ενιαίου φυσικού χώρου, όπου οι μαθητές με αναπηρίες διδάσκονται με τους συνομηλίκους τους χωρίς αναπηρίες σε μια ενιαία κοινόχρηστη τάξη. el
dc.description.abstract Parallel support in primary school is a collaborative service delivery approach to meet the educational needs of students with special needs in inclusive classes. A popular alternative to special needs education has emerged as a method and systemic reform that facilitates the inclusion of students with disabilities in the general education environment. Concurrent support has been implemented at all levels of primary and secondary education and used to teach students with diverse learning needs in language, mathematics and content subjects. One of the main goals of parallel support in primary schools is to improve the academic and social outcomes of students with disabilities. In parallel support in primary schools, at least two professionals (usually a general education teacher and a special education teacher) share the teaching of a group of students with different needs in a classroom. In the existing literature, the parallel in the elementary school has been described as an approach that includes four dimensions: (a) the dimension of collaboration between two licensed professionals with different specialties, usually a general education teacher and a special education teacher, (b) the dimension of joint delivery of teaching, as two teachers share the responsibility of teaching, (c) the dimension of diversity, as students with disabilities are taught with their peers without disabilities, and (d) the dimension of a single physical space, where students with disabilities the disabled are taught with their non-disabled peers in a single shared classroom. en
dc.format.extent 97 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject.ddc 371.9 el
dc.title Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
dc.title The institution of parallel support in primary education en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Παράλληλη στήριξη el
dc.subject.keyword Πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Ευθύνη πρωτοβάθμιας διδασκαλίας el
dc.subject.keyword Parallel support el
dc.subject.keyword Primary education el
dc.subject.keyword Primary teaching responsibility el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές