dc.contributor.advisor |
Βολογιαννίδης, Σταύρος |
|
dc.contributor.author |
Σαρίδης, Λεωνίδας |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-27T07:55:29Z |
|
dc.date.available |
2023-10-27T07:55:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4358 |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας του φοιτητή Σαρίδη Λεωνίδα. Στόχος αυτής της εργασίας ήταν η κατασκευή της αναπτυξιακής ρομποτικής πλατφόρμας της NVIDIA, Kaya Robot η τεκμηρίωση της και η εκτέλεση εκπαιδευτικών εφαρμογών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία συνοπτική εισαγωγή στην οποία περιγράφονται αναλυτικά όλα τα δομικά μέρη του NVIDIA Kaya. Γίνεται αναφορά και επεξήγηση των εξαρτημάτων του, καθώς και του λειτουργικού συστήματος που χρησιμοποιείται για την λειτουργία του ρομπότ. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική περιγραφή στην διαδικασία κατασκευής του ρομπότ τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή και την ανάλυση του κόστους των εξαρτημάτων του. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία εγκατάστασης και εκτέλεσης των εκπαιδευτικών εφαρμογών που συνοδεύουν την πλατφόρμα του Kaya. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις δυσκολίες που προέκυψαν κατά την κατασκευή και σε νέες τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί και θα μπορούσαν να ενσωματωθούν μελλοντικά στην πλατφόρμα του Kaya. |
el |
dc.description.abstract |
This paper was written for the Department of Information Technology Engineering of the International Hellenic University in the framework of the student’s thesis Saridis Leonidas. The aim of this project was to cover the build process of the development robotic platform of NVIDIA, Kaya Robot, the documentation and the showcase of example applications. This thesis is divided along four chapters. The first chapter contains an introduction in the robotic platform of Kaya robot, in which the hardware, parts and the software of it are being presented in detail. The second chapter describes the build process of the robot, the construction methods that were used and the cost of the parts that were used. The third chapter contains the description of the installation and execution procedure of example applications and use cases of the robot. Finally, the fourth chapter lists the issues that were face during the build of the robot and introduces newly developed technologies that could be used in future implementations of the Kaya robot. |
en |
dc.format.extent |
50 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ |
el |
dc.subject |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
629.892 |
el |
dc.title |
Κατασκευή, Τεκμηρίωση και προγραμματισμός εκπαιδευτικών εφαρμογών με την χρήση της αναπτυξιακής ρομποτικής πλατφόρμας NVIDIA Kaya |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ρομποτική πλατφόρμα |
el |
dc.subject.keyword |
NVIDIA Kaya Robot |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτικές εφαρμογές |
el |