Διερεύνηση της Αντίληψης των Εργαζομένων στον Χώρο της Εκπαίδευσης για Θέματα Αξιολόγησης Προσωπικού

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.author Μποταΐτη, Μαρία–Λεμονιά
dc.date.accessioned 2023-10-23T09:47:37Z
dc.date.available 2023-10-23T09:47:37Z
dc.date.issued 2023-08
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4352
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως βαθύτερο στόχο της, τη συλλογή, την επεξεργασία και τη συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για την διερευνήσουμε ποια είναι η αντίληψη των εργαζομένων στον χώρο της εκπαίδευσης για θέματα αξιολόγησης προσωπικού. Είναι απαραίτητο να σημειωθεί ακόμη, πως η χρησιμοποίηση των βιβλιογραφικών (ποιοτικών δεδομένων) παραπέμπεται στην έρευνα και τη συλλογή στοιχείων από βιβλία και επιστημονικά άρθρα που μας προσέφεραν ξεκάθαρες και ολοκληρωμένες πληροφορίες για το θέμα που τίθεται προς εξέταση. Σε ότι αφορά την μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη εργασία, στο πρώτο μέρος της , πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση στην οποία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκαν από άλλους ερευνητές, οι οποίοι ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο θέμα ή κάποιο άλλο αντίστοιχο. Στο δεύτερο μέρος παράλληλα της εργασίας γίνεται η εμπειρική ανάλυση. Για να διενεργηθεί η εμπειρική ανάλυση χρειάστηκε να συλλέξουμε πληροφορίες από ερευνητικά δεδομένα. Έτσι, για να συλλέξουμε τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιήσαμε ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε ερωτήσεις «κλειστού τύπου». Επίσης, οι ερευνητικές υποθέσεις της παρούσης εργασίας, αναφέρουν ότι οι εκπαιδευτικοί που ήταν μεγαλύτερης ηλικίας (άνω των 40) είχαν μεγαλύτερο μέσο όρο από τους εκπαιδευτικούς ηλικίας κάτω των 40 που πρακτικά σημαίνει ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας εκπαιδευτικοί πιστεύουν πως θα ήταν πιο αποδοτικοί στο εκπαιδευτικό τους έργο χωρίς την αξιολόγηση. Αναφορικά με την άποψη των εκπαιδευτικών για το αν με την αξιολόγηση θα βελτιωθεί το εκπαιδευτικό τους σύστημα, οι νεαρότεροι εκπαιδευτικοί (κάτω των 40) συγκέντρωσαν υψηλότερο μέσο όρο σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς άνω των 40 ετών, που πρακτικά σημαίνει ότι πιστεύουν περισσότερο την άποψη ότι με την αξιολόγηση θα βελτιωθεί το εκπαιδευτικό τους σύστημα. Τέλος βλέπουμε ότι οι άνδρες εκπαιδευτικοί συγκέντρωσαν μεγαλύτερο μέσο όρο από τις γυναίκες εκπαιδευτικούς που πρακτικά σημαίνει ότι οι πρώτοι πιστεύουν περισσότερο πως είναι σημαντικό να υπάρχουν κλίμακες βαθμολόγησης στην αξιολόγηση σε σχέση με τις γυναίκες εκπαιδευτικούς. el
dc.description.abstract As the main purpose of this thesis, is the collection, processing and discussion of the literature review (qualitative) as well as quantitative data through the use of a research questionnaire, to investigate the perception of employees in the field of education on personnel evaluation issues, is mentioned. It should be noted, however, that the use of bibliographic (qualitative data) refers to the research and collection of data from books and scientific articles that provided clear and complete information on the subject under examination. Regarding the methodology of the thesis, in the first part of it, a literature review has been done and the results and methodology used by other researchers who dealt with a topic similar to this one is presented. The empirical analysis follows in Part B of the thesis. The empirical analysis required collection of research data. The data has been collected using a questionnaire. The questions in the questionnaire are "closed type". Also, the research hypotheses of this paper state that teachers who were older (over 40) had a higher average than teachers under 40 which practically means that older teachers believe that they would be more effective in their teaching project without the evaluation. Regarding teachers' opinion on whether evaluation will improve their education system, younger teachers (under 40) scored a higher average than teachers over 40, which practically means that they believe more in the opinion that the evaluation will improve their educational system. Finally, we see that the male teachers gathered a higher average than the female teachers, which practically means that the former believe more that it is important to have grading scales in the evaluation compared to the female teachers. en
dc.format.extent 84 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ el
dc.subject.ddc 371.20094 el
dc.title Διερεύνηση της Αντίληψης των Εργαζομένων στον Χώρο της Εκπαίδευσης για Θέματα Αξιολόγησης Προσωπικού el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Αξιολόγηση προσωπικού el
dc.subject.keyword Κλίμακες βαθμολόγησης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές