dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Μανωλούλη, Αικατερίνη |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-03T10:37:07Z |
|
dc.date.available |
2023-10-03T10:37:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4331 |
|
dc.description.abstract |
Το θέμα της Διαχείρισης Κρίσεων και της Ετοιμότητας των Εκπαιδευτικών στις Σχολικές Κοινότητες του Νομού Λάρισας πραγματεύεται τη σημασία των αποτελεσματικών στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Διερευνά πώς οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές κοινότητες του Νομού Λάρισας μπορούν να προετοιμαστούν καλύτερα για να αντιμετωπίσουν διάφορες κρίσεις, συμπεριλαμβανομένων φυσικών καταστροφών, έκτακτων αναγκών και κοινωνικών προκλήσεων. Η εστίαση είναι στην ανάπτυξη προληπτικών σχεδίων, στην κατάρτιση των δασκάλων και στην προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των ενδιαφερομένων για τη διασφάλιση της ασφάλειας, της ευημερίας και της συνέχειας της εκπαίδευσης για τους μαθητές ενόψει κρίσεων. Το δείγμα της έρευνας περιλάμβανε συνολικά 188 άτομα, με το 76.1% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες και το 23.4% άνδρες. Όσον αφορά την ηλικία, το δείγμα περιλάμβανε άτομα από διάφορες ηλικιακές ομάδες: το 9% των συμμετεχόντων ήταν ηλικίας έως 30 ετών, το 13.8% ήταν ηλικίας 31-40 ετών, το 32.4% ήταν ηλικίας 41-50 ετών και το 44.7% ήταν άνω των 50 ετών. Τέλος, η ανάλυση αναδεικνύει τη σημασία της προετοιμασίας και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για τη διαχείριση των κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον. Παρά το γεγονός ότι οι κρίσεις στα σχολεία είναι συχνές, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν λάβει την απαραίτητη επιμόρφωση για να αντιμετωπίσουν αυτές τις καταστάσεις. Συνεπώς, η προώθηση επιμόρφωσης και προετοιμασίας για κρίσεις πρέπει να θεωρείται ως μια σημαντική προτεραιότητα για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της περιοχής της Λάρισας. |
el |
dc.description.abstract |
The issue of Crisis Management and the Preparedness of Teachers in the School Communities of the Prefecture of Larissa deals with the importance of effective crisis management strategies in educational institutions. It explores how educators and school communities in Larissa Prefecture can better prepare to deal with various crises, including natural disasters, emergencies and social challenges. The focus is on developing proactive plans, training teachers and promoting collaboration between stakeholders to ensure the safety, well-being and continuity of education for students in the face of crises. The research sample included a total of 188 people, with 76.1% of participants being women and 23.4% men. In terms of age, the sample included people from various age groups: 9% of participants were aged up to 30 years, 13.8% were aged 31-40, 32.4% were aged 41-50 and 44.7% were older of 50 years. Finally, the analysis highlights the importance of the preparation and training of teachers for the management of crises in the school environment. Despite the fact that crises in schools are common, most teachers have not received the necessary training to deal with these situations. Therefore, the promotion of training and preparation for crises should be considered as an important priority for educational institutions in the Larissa area. |
en |
dc.format.extent |
132 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ |
el |
dc.subject |
ΣΧΟΛΕΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.4056 |
el |
dc.title |
Η Διαχείριση Κρίσεων και η Ετοιμότητα των Εκπαιδευτικών στις Σχολικές Κοινότητες του Νομού Λαρίσης |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαχείριση κρίσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Ετοιμότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Δάσκαλοι |
el |
dc.subject.keyword |
Σχολικές κοινότητες |
el |
dc.subject.keyword |
Νομός Λάρισας |
el |
dc.subject.keyword |
Άμεση δράση |
el |
dc.subject.keyword |
Φυσικές καταστροφές |
el |
dc.subject.keyword |
Πρωτόκολλα ασφαλείας |
el |
dc.subject.keyword |
Προγράμματα εκπαίδευσης |
el |
dc.subject.keyword |
Διεπιστημονική προσέγγιση |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγικές επικοινωνίας |
el |
dc.subject.keyword |
Ηγεσία της κρίσης |
el |
dc.subject.keyword |
Crisis management |
el |
dc.subject.keyword |
Preparedness |
el |
dc.subject.keyword |
Teachers |
el |
dc.subject.keyword |
School communities |
el |
dc.subject.keyword |
Larissa Prefecture |
el |
dc.subject.keyword |
Immediate action |
el |
dc.subject.keyword |
Natural disasters |
el |
dc.subject.keyword |
Safety protocols |
el |
dc.subject.keyword |
Training programs |
el |
dc.subject.keyword |
Interdisciplinary approach |
el |
dc.subject.keyword |
Communication strategies |
el |
dc.subject.keyword |
Crisis leadership |
el |