Διαχείριση συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων στον χώρο της Α.Α.Δ.Ε.: μελέτη περίπτωσης των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. Μακεδονίας.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Μπεσλεμέ, Χριστίνα
dc.date.accessioned 2023-09-21T10:58:17Z
dc.date.available 2023-09-21T10:58:17Z
dc.date.issued 2023-08
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4328
dc.description.abstract Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίων έρευνας, για το θέμα της διαχείρισης των συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων στο χώρο της Α.Α.Δ.Ε., με μελέτη περίπτωση των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. στη Μακεδονία. Η χρήση των βιβλιογραφικών δεδομένων στο πρώτο μέρος αναφέρεται στην έρευνα και συλλογή στοιχείων από βιβλία και επιστημονικά άρθρα τα οποία παρείχαν σαφής και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ως προς την μεθοδολογία της εργασίας, στο Α' μέρος αυτής, έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποίησαν άλλοι ερευνητές που ασχολήθηκαν με θέμα αντίστοιχο με το συγκεκριμένο. Στο Β' μέρος της εργασίας ακολουθεί η εμπειρική ανάλυση. Η συλλογή των δεδομένων έχει γίνει με τη χρήση ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο είναι «κλειστού τύπου». Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε εργαζόμενους στην υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε. στην περιοχή της Μακεδονίας. Στα αποτελέσματα σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε. με προϋπηρεσία έως 29 χρόνια, αντιμετωπίζουν συχνότερες συγκρούσεις στην υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε. που εργάζονται σε σχέση με τους εργαζόμενους που έχουν πάνω από 30 χρόνια προϋπηρεσίας όπως και ότι οι εργαζόμενοι που είναι ελεγκτές βεβαίωσης στην Α.Α.Δ.Ε. πιστεύουν περισσότερο ότι οι περιορισμένοι πόροι είναι μια από τις αιτίες δημιουργίας συγκρούσεων στο χώρο εργασίας σε σχέση με τους υπόλοιπους εργαζόμενους και ειδικά εκείνους που κατέχουν θέσης υποδιεύθυνσης/διεύθυνσης. Ως γενικό συμπέρασμα, αναφέρεται πως η σύγκρουση είναι μέρος της καθημερινής κοινωνικής και εργασιακής ζωής και είναι αναπόφευκτη. Ως εκ τούτου, είναι επιτακτική ανάγκη ο κάθε εργαζόμενος να προσδιορίσει τη φύση και τη σημασία των συγκρούσεων σε έναν οργανισμό καθώς και να αναγνωρίσει τα επίπεδα ή τα είδη αυτών. Επομένως, όταν η σύγκρουση αντιμετωπίζεται σωστά, ενισχύει τη μάθηση, δημιουργεί το πνεύμα της ομαδικής εργασίας και της συνεργασίας που είναι ικανό να αυξήσει την οργανωτική καινοτομία, λόγω της ποικιλομορφίας του εργατικού δυναμικού, οδηγώντας έτσι σε αποτελεσματικότητα ή απόδοση σε ένα οργανωτικό περιβάλλον. el
dc.description.abstract As the main purpose of this paper, the collection, processing and discussion of quantitative data through the use of research questionnaires, on the subject of conflict and controversy management in the area of AADE, with a case study of its services AADE in Macedonia. The use of bibliographic data in the first part refers to the research and collection of data from books and scientific articles that provided clear complete information. Regarding the methodology of the work, in the first part of it, a bibliographic review has been done and the results and methodology used by other researchers who dealt with a topic similar to this one are presented. The empirical analysis follows in Part B of the paper. The data has been collected using a questionnaire. The questions in the questionnaire are "closed type". The questionnaires were distributed to employees in the service of AADE in the region of Macedonia. The results show that AADE employees with up to 29 years of service face more frequent conflicts in the AADE service than employees with more than 30 years of service, as well as that employees who are certification auditors at AADE believe more that limited resources are one of the causes of creating conflicts in the workplace in relation to other employees and especially those in sub-managerial/managerial positions. As a general conclusion, it is stated that conflict is part of everyday social and work life and is unavoidable. Therefore, it is imperative for every employee to determine the nature and importance of conflicts in an organization as well as to recognize the levels or types of conflicts. Therefore, when conflict is properly handled, it enhances learning, creates the spirit of teamwork and cooperation that is capable of increasing organizational innovation, due to the diversity of the workforce, thus leading to efficiency or performance in an organizational environment. en
dc.format.extent 111 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject.ddc 658.45 el
dc.title Διαχείριση συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων στον χώρο της Α.Α.Δ.Ε.: μελέτη περίπτωσης των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. Μακεδονίας. el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Α.Α.Δ.Ε. el
dc.subject.keyword Μακεδονία el
dc.subject.keyword Συγκρούσεις el
dc.subject.keyword Διαχείριση el
dc.subject.keyword Επίλυση el
dc.subject.keyword Απόδοση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές