Εσωτερική επιχειρησιακή επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων: η περίπτωση του Γ.Ν. Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Αγοραστός, Ιωάννης
dc.date.accessioned 2023-09-21T10:08:25Z
dc.date.available 2023-09-21T10:08:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4326
dc.description.abstract Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην επικοινωνία των εργαζομένων μέσα σε μία επιχείρηση, αλλά και τους τρόπους διαχείρισης μίας ενδεχόμενης σύγκρουσης. Η πρωτογενής αυτή έρευνα διεξήχθη με συμμετέχοντες τους εργαζομένους του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών. Τα ερευνητικά αποτελέσματα είναι σημαντικά καθώς περιγράφουν, αλλά και προετοιμάζουν το έδαφος για αποτελεσματικές λύσεις επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων εντός των νοσοκομειακών οργανισμών. Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου θα επιθυμούσαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη δικαιότερη διαχείριση κάποιων καταστάσεων, καθώς θεωρούν ότι δεν εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό μέθοδοι επιχειρησιακής επικοινωνίας και στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων. Επίσης, από τη διερεύνηση της επίδρασης των δημογραφικών χαρακτηριστικών των συμμετεχόντων στον βαθμό και στις απόψεις για την επικοινωνία και την οργανωτική σύγκρουση μέσα στο Νοσοκομείο, δεν παρατηρήθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά. Από όλα τα παραπάνω, είναι φανερό ότι οι δομές υγείας θα πρέπει να αξιολογούν και να αναθεωρούν σε τακτά χρονικά διαστήματα την εφαρμοζόμενη εσωτερική επικοινωνία και διαχείριση των συγκρούσεων. el
dc.description.abstract The purpose of this research is to investigate the means and methods used in employee communication within a company, but also the ways of managing a possible conflict. This primary research was conducted with the employees of the General Hospital of Serres as participants. The research results are important as they describe, but also prepare the ground for effective communication and conflict management solutions within hospital organizations. More specifically, the employees of the Hospital would very much like the fairer management of some situations, as they consider that operational communication methods and conflict management strategies are not applied to a large extent. Also, from the investigation of the effect of demographic characteristics of the participants on the degree and views on communication and organizational conflict within the Hospital, no statistically significant difference was observed. From all of the above, it is clear that health structures should evaluate and review at regular intervals the applied internal communication and conflict management. en
dc.format.extent 72 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ el
dc.subject TEICM::ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ el
dc.subject TEICM::ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ el
dc.subject.ddc 658.45 el
dc.title Εσωτερική επιχειρησιακή επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων: η περίπτωση του Γ.Ν. Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Εργαζόμενο el
dc.subject.keyword Επικοινωνία el
dc.subject.keyword Διαχείριση συγκρούσεων el
dc.subject.keyword Επιχειρησιακή επικοινωνία el
dc.subject.keyword Οργανωσιακή σύγκρουση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές