Η επίδραση της Τεχνολογίας και οι προκλήσεις της εφαρμογής Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην παροχή υπηρεσιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Μπάκα, Μαρία
dc.date.accessioned 2023-09-08T06:43:30Z
dc.date.available 2023-09-08T06:43:30Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4308
dc.description.abstract Σκοπός της έρευνας: να διερευνηθούν οι στάσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών αναφορικά με την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αλλά και τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθώς τις προϋποθέσεις που εκτιμούν ότι πρέπει να υπάρχουν προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα των ΤΠΕ. Δείγμα: στην έρευνα συμμετείχαν 118 άτομα που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ν. Σερρών Μέθοδος και ερευνητικό εργαλείο: εφαρμόστηκε η ποσοτική προσέγγιση, ενώ η άντληση των δεδομένων έγινε με την χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που κατασκευάστηκε από την ερευνήτρια σύμφωνα με τον σκοπό και τα ερευνητικά ερωτήματα. Αποτελέσματα: οι εκπαιδευτικοί έχουν θετικές στάσεις και εντάσσουν τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς αναγνωρίζουν τα οφέλη που προκύπτουν, τόσο για τους μαθητές, όσο και για την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Ωστόσο αιτούνται καλύτερη τεχνολογική υποδομή και περισσότερα προγράμματα κατάρτισης τους. Συμπεράσματα: παρά τη θετικότητα των στάσεων η πλήρης ένταξη των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική έχει να διανύσει ακόμη αρκετό δρόμο με την ευθύνη να βαρύνει κυρίως τους χαράσσοντες πολιτική και όχι τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι δείχνουν πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ, εφόσον επιμορφωθούν, τόσο σε θέματα χρήσης, όσο και σε θέματα ασφάλειας. el
dc.description.abstract Aim of the research: to investigate the attitudes of the teachers of Primary Education of Serres regarding the integration of ICT in the educational process, the advantages and disadvantages as well as the challenges and difficulties they face and the conditions they consider that must exist in order to ensure the effectiveness of ICT. Sample: 118 people serving in Primary Education in Serres participated in the survey. Method and research tool: the quantitative approach was applied. Τhe data was collected using an electronic questionnaire constructed by the researcher according to the purpose and the research questions. Results: teachers have positive attitudes and integrate ICT in the educational process, as they recognize the benefits that arise for students and the quality of educational work. But they are asking for better technological infrastructure and more training programs. Conclusions: Despite the positive attitudes, the full integration of ICT into everyday educational practice still has a long way to go. The responsibility falls mainly on policymakers rather than on teachers, who seem willing to use ICT, provided they are trained in both use and safety. en
dc.format.extent 140 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject.ddc 352.380285 el
dc.title Η επίδραση της Τεχνολογίας και οι προκλήσεις της εφαρμογής Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην παροχή υπηρεσιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας el
dc.subject.keyword Κατάρτιση εκπαιδευτικών el
dc.subject.keyword Ασφάλεια και προστασία ΤΠΕ el
dc.subject.keyword Προκλήσεις el
dc.subject.keyword Στάσεις el
dc.subject.keyword Information and communication technologies el
dc.subject.keyword Teacher training el
dc.subject.keyword ICT security and protection el
dc.subject.keyword Challenges el
dc.subject.keyword Attitudes el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές