Περίληψη:
Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος υπάρχουν αρχικά πληροφορίες για το τι είναι δημόσιες σχέσεις, η επικοινωνία, ο διαχωρισμός αυτών από άλλες κατηγορίες σχέσεων και παρεμφερών λειτουργιών, καθώς και οι στόχοι των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων.
Επίσης, υπάρχουν πληροφορίες για την οργάνωση και τον προγραμματισμό των δημοσίων σχέσεων, καθώς επίσης και το πώς πρέπει να είναι ένας επαγγελματίας των δημοσίων σχέσεων. Ακόμα τις εργασίες που μπορεί να πραγματοποιήσει ένα τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και την εφαρμογή αυτών στα διάφορα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Στο δεύτερο μέρος υπάρχουν πληροφορίες για τις πρακτικές εφαρμογές των Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας Ε.Α.Σ. Αμύνταιου. Σ’ αυτήν την ενότητα θα δούμε πως το κυριότερο τμήμα των δημοσίων σχέσεων της Ε.Α.Σ είναι η χορηγία και αυτό λόγω του προϊόντος που εμπορεύεται.
Στο τέλος της παρούσας εργασίας έχουμε τη συμπερασματική αναφορά και παράρτημα με φωτογραφίες.