dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Νατσούλης, Αθανάσιος |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-10T08:19:11Z |
|
dc.date.available |
2023-07-10T08:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4278 |
|
dc.description.abstract |
Αυτή η ερευνητική εργασία μελετά την επιρροή που έχουν οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι αλληλεπιδράσεις που λαμβάνουν χώρα μέσα σε αυτές στις διαδικτυακές αποφάσεις κατανάλωσης. Για την ανάλυση αυτών των επιπτώσεων, έχουν ληφθεί υπόψη διάφορα κριτήρια όπως το φύλο, η συχνότητα χρήσης των πλατφορμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα συνήθη πρότυπα κατανάλωσης. Τα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν αποκάλυψαν ότι το Instagram και το Facebook είναι οι δύο πλατφόρμες που, εκτός από τις πιο χρησιμοποιούμενες, έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους χρήστες όσον αφορά τις online αποφάσεις κατανάλωσης. |
el |
dc.format.extent |
88 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8342 |
el |
dc.title |
Η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Social Media |
el |
dc.subject.keyword |
Συμπεριφορά καταναλωτή |
el |
dc.subject.keyword |
Πρότυπα κατανάλωσης |
el |