dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Μιχάλη, Σουλτάνα |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-05T09:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-07-05T09:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4277 |
|
dc.description |
Στο εξώφυλλο γράφει 2022 αλλά παραδόθηκε τον Ιούνιο 2023 |
el |
dc.description.abstract |
Σήμερα, όλο και περισσότερο αυξάνονται οι χρήστες των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποκτώντας όλο και περισσότερους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτι που οφείλεται και στην πανδημία του COVID-19. Αυτό ενέπνευσε πολλές επιχειρήσεις να θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στα πλαίσια αυτού, στην παρούσα εργασία διεξήχθηκε έρευνα που να αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ανταπόκριση των χρηστών – πελατών σε αυτά, όσον αφορά τις επιχειρήσεις και την επίδραση του μάρκετινγκ και θα αναλυθούν τα αποτελέσματα διεξοδικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων. |
el |
dc.description.abstract |
Today, more and more social media users are acquiring more and more social media accounts, which is also due to the COVID-19 pandemic. This has inspired many businesses to want to promote their products and services on social media through online marketing. In the context of this, in this work a research was carried out regarding social media and the response of users - customers to them, in terms of businesses and the effect of marketing and the results will be analyzed thoroughly to draw conclusions. |
en |
dc.format.extent |
98 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.872 |
el |
dc.title |
Διαδικτυακό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η άποψη των πελατών πάνω σε αυτό |
el |
dc.title |
Online Social Media Marketing and the Customer Perspective on It |
en |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Social Media Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |
dc.subject.keyword |
Instagram |
el |
dc.subject.keyword |
Twitter |
el |
dc.subject.keyword |
Influencer Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Internet |
el |
dc.subject.keyword |
Social Media |
el |