Διαδικτυακό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η άποψη των πελατών πάνω σε αυτό

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Μιχάλη, Σουλτάνα
dc.date.accessioned 2023-07-05T09:24:21Z
dc.date.available 2023-07-05T09:24:21Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4277
dc.description Στο εξώφυλλο γράφει 2022 αλλά παραδόθηκε τον Ιούνιο 2023 el
dc.description.abstract Σήμερα, όλο και περισσότερο αυξάνονται οι χρήστες των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποκτώντας όλο και περισσότερους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτι που οφείλεται και στην πανδημία του COVID-19. Αυτό ενέπνευσε πολλές επιχειρήσεις να θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στα πλαίσια αυτού, στην παρούσα εργασία διεξήχθηκε έρευνα που να αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ανταπόκριση των χρηστών – πελατών σε αυτά, όσον αφορά τις επιχειρήσεις και την επίδραση του μάρκετινγκ και θα αναλυθούν τα αποτελέσματα διεξοδικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων. el
dc.description.abstract Today, more and more social media users are acquiring more and more social media accounts, which is also due to the COVID-19 pandemic. This has inspired many businesses to want to promote their products and services on social media through online marketing. In the context of this, in this work a research was carried out regarding social media and the response of users - customers to them, in terms of businesses and the effect of marketing and the results will be analyzed thoroughly to draw conclusions. en
dc.format.extent 98 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 658.872 el
dc.title Διαδικτυακό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η άποψη των πελατών πάνω σε αυτό el
dc.title Online Social Media Marketing and the Customer Perspective on It en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject.keyword Social Media Marketing el
dc.subject.keyword Facebook el
dc.subject.keyword Instagram el
dc.subject.keyword Twitter el
dc.subject.keyword Influencer Marketing el
dc.subject.keyword Internet el
dc.subject.keyword Social Media el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές