dc.contributor.advisor |
Πασχαλούδης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Τσαβέας, Στέφανος |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T12:13:50Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T12:13:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4260 |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία με τίτλο «Οι σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στην Δημόσια Διοίκηση και ο ρόλος τους στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών. Στάσεις και απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων του Δήμου Σερρών», εξετάζει τις στάσεις και τις απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων για τον ρόλο των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας στα πλαίσια των δημόσιων υπηρεσιών αναφορικά με την αποτελεσματικότητά και την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών τους. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εφαρμογής των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας στη Δημόσια Διοίκηση και την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Η έρευνα εστιάζει στις απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων του Δήμου Σερρών και τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι σύγχρονες τεχνολογικές μέθοδοι δικτύωσης εφαρμόζονται σε ικανοποιητικό βαθμό με πολλά οφέλη προς τους υπαλλήλους αλλά και τους πολίτες. Ταυτόχρονα, υποδεικνύεται ότι υπάρχουν δυσκολίες στην εφαρμογή και την οργάνωση των σύγχρονων τεχνολογιών αλλά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης ενώ η τεχνολογική εξέλιξη είναι απαραίτητη και αναπόφευκτη. Η εργασία βασίστηκε σε βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς επίσης και σε πρωτογενή έρευνα με ερωτηματολόγια τα οποία απευθύνθηκαν στο ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών του Δήμου Σερρών. |
el |
dc.description.abstract |
The particular essay with the title “Modern forms of communication in Civil Administration and its role in qualitative service. Attitudes and opinions of civil servants in municipality of Serres”, examines the opinions of civil servants in Serres about the role of modern forms of communication in the terms of civil services about their effectiveness and their quality. The aim of the essay is the examination of the relationship between the application of modern forms of communication in Civil Administration and the more qualitative civil service to the citizens. The study focuses on the opinions of civil servants in the municipality of Serres and the results show that the modern technological methods of networking are applied in satisfying level with numerous advantages for both civil servants and citizens. At the same time, it is suggested that there are difficulties on the application and the organization of modern technologies but there is room for improvement while technological progress is necessary and inevitable. The study is based on literature review as well as on primary research with questionnaires which are given to the employers of the civil services of Serres. |
en |
dc.format.extent |
85 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
352.380285 |
el |
dc.title |
Οι σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στην Δημόσια Διοίκηση και ο ρόλος τους στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών: στάσεις και απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων του Δήμου Σερρών |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Σύγχρονες τεχνολογίες |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Δημόσια διοίκηση |
el |
dc.subject.keyword |
Αποτελεσματικότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Ποιοτική παροχή υπηρεσιών |
el |
dc.subject.keyword |
Δήμος Σερρών |
el |
dc.subject.keyword |
Modern technologies |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Civil administration |
el |
dc.subject.keyword |
Effectiveness |
el |
dc.subject.keyword |
Qualitative service |
el |
dc.subject.keyword |
Municipality of Serres |
el |