Το Πανεπιστήμιο Τρίτης Ηλικίας στην Ελλάδα και η συμβολή του στο υγιές γήρας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Τζώμου, Μαρία
dc.date.accessioned 2023-06-13T09:41:16Z
dc.date.available 2023-06-13T09:41:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4256
dc.description.abstract Η ραγδαία ανάπτυξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) και η γήρανση του πληθυσμού, κυρίως στο Δυτικό κόσμο αποτελούν δυο νέους άξονες συζήτησης και διερεύνησης σε επιστημονικό επίπεδο. Η εκπαίδευση και η δια βίου μάθηση μέσα από την συμβολή της τεχνολογίας και η σχέση της με την ποιότητα ζωής της Τρίτης Ηλικίας αποτελεί αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης εργασίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της συμβολής του Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας στην Ελλάδα αναφορικά με την βελτίωση της ποιότητας ζωής για ένα υγιές γήρας. Με βάση τη συλλογή και ανάλυση πρωτογενών δεδομένων μέσω της ερευνητικής μεθόδου υπό τη μορφή ενός κλειστού ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε σε 116 άτομα, η παρούσα έρευνα συμπέρανε υψηλή ικανοποίηση από το συγκεκριμένο πρόγραμμα ενώ το βασικότερο κίνητρο συμμετοχής αναδείχθηκε η πνευματική διαύγεια και η πληρότητα. Τέλος, η πανδημία και η κατάσταση της καραντίνας αποτέλεσε άλλο ένα καθοριστικό κίνητρο συμμετοχής. el
dc.description.abstract The rapid and constant development of the Information and Communications Technology (ICT) and the aging population especially in the Western World consist the two new lines of discussion and examination on a scientific level. Education and life long learning via the contribution of technology while the correlation between life quality of Third Age consist the subject of the particular study. The aim of the study is the examination of the contribution of the University of Third Age in Greece in relation to the improvement of life quality for a healthy aging. Βased on primary data collection and analysis via research method under the form of closed type questionnaire which was delivered to 116 participants, high level of participants’ satisfaction for the particular programme is concluded, while the basic motive of participation is considered to be the mental alertness and pleasure. Finally, the pandemic and the quarantine consisted another basic motive for participation. en
dc.format.extent 82 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΩΤΑΤΗ el
dc.subject ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ el
dc.subject.ddc 378 el
dc.title Το Πανεπιστήμιο Τρίτης Ηλικίας στην Ελλάδα και η συμβολή του στο υγιές γήρας el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τρίτη ηλικία el
dc.subject.keyword Τεχνολογία el
dc.subject.keyword Ποιότητα ζωής el
dc.subject.keyword Πανεπιστήμιο τρίτης ηλικίας el
dc.subject.keyword Third age el
dc.subject.keyword Technology el
dc.subject.keyword Life quality el
dc.subject.keyword Third Age University el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές