Το φαινόμενο των απομιμητικών προϊόντων-Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στα απομιμητικά επώνυμα προϊόντα μόδας (Luxury Brands)

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.author Μιχαηλίδου, Μαρία
dc.date.accessioned 2023-06-02T07:47:23Z
dc.date.available 2023-06-02T07:47:23Z
dc.date.issued 2023-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4245
dc.description.abstract Τα απομιμητικά προϊόντα είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Η παγκόσμια ζήτηση για τα παραποιημένα/απομιμητικά προϊόντα πολυτελείας δείχνει ελάχιστα σημάδια μείωσης. Το εμπόριο προϊόντων παραποίησης/απομίμησης ανθεί και πλήττει τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων, που βάλλονται από αυτό. Επηρεάζει τις κυβερνήσεις, τις επιχειρήσεις και γενικά τους καταναλωτές. Μειώνει τα έσοδα και την οικονομική ευημερία πλήττοντας την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία των καταναλωτών. Η οικονομική και κοινωνική ζημία που προκαλείται από την παραποίηση/απομίμηση, εκτός από τη μείωση των εσόδων ενός κράτους, ενδέχεται να υποστηρίζει σοβαρά εγκλήματα, όπως τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και την παράνομη διακίνηση ναρκωτικών. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις του Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), η απώλεια δημοσίων εσόδων ανέρχεται στα 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε ολόκληρη την Ε.Ε., εξαιτίας της παραποίησης/απομίμησης. Στην Ελλάδα, οι ετήσιες απώλειες λόγω παραποίησης/απομίμησης και πειρατείας ανέρχονται σε 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Συγκεκριμένα, οι απώλειες σε πωλήσεις στον τομέα της ένδυσης, της υπόδησης και των αξεσουάρ λόγω παραποίησης/απομίμησης εκτιμώνται στα 483 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ή στο 15% των πωλήσεων. Αλλά γιατί οι καταναλωτές αγοράζουν απομιμητικά προϊόντα; Λίγες μελέτες έχουν εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ εμπορικών σημάτων και καταναλωτών στο πλαίσιο της παραποίησης/απομίμησης στην Ελλάδα, ειδικά στη μετά covid-19 εποχή, όπου επηρεάστηκαν αυξητικά οι διαδικτυακές πωλήσεις. Σε αυτό το πλαίσιο και λόγω της αυξανόμενης απειλής των παραποιημένων/απομιμητικών, αυτή η έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τα βαθύτερα αίτια που ωθούν τους Έλληνες καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα απομίμησης luxury brands, σε μια προσπάθεια ερμηνείας της μεγάλης διακίνησης απομιμητικών/παραποιημένων στη χώρα μας, προσδοκώντας στην αξιοποίηση των ευρημάτων για την προληπτική καταπολέμηση της απομίμησης/παραποίησης. el
dc.description.abstract Counterfeit goods are a global phenomenon. Global demand for counterfeit luxury goods shows little sign of abating. The trade in counterfeit products is booming and it hurts the sales and profits of the businesses affected by it. It affects governments, businesses and consumers in general. It reduces revenue and economic well-being by harming health, safety and consumer protection. The economic and social damage caused by counterfeiting in addition to reducing a state's revenue, may support serious crimes such as money laundering and drug trafficking. According to the latest estimates of the European Union Intellectual Property Office (EUIPO), the loss of public revenue amounts to €15 billion per year across the EU, due to counterfeiting. In Greece annual losses due to counterfeiting and piracy amount to 1.3 billion euros. Specifically, sales losses in the clothing, footwear and accessories sector due to counterfeiting are estimated at €483 million per year, or 15% of sales. But why do consumers buy counterfeit products? Few studies have examined the relationships between brands and consumers in the context of counterfeiting in Greece, especially in the post-covid-19 era, when online sales were increasingly affected. In this context and due to the growing threat of counterfeit products, this research aims to investigate the deeper reasons that push Greek consumers to buy counterfeit luxury brands, in an attempt to interpret the large traffic of counterfeit products in our country, expecting to utilize the findings for the preventive fight against counterfeit products. en
dc.format.extent 164 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ el
dc.subject.ddc 658.8342 el
dc.title Το φαινόμενο των απομιμητικών προϊόντων-Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στα απομιμητικά επώνυμα προϊόντα μόδας (Luxury Brands) el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Προϊόντα πολυτελείας el
dc.subject.keyword Επωνυμία el
dc.subject.keyword Εμπορικό σήμα el
dc.subject.keyword Επώνυμα προϊόντα el
dc.subject.keyword Απομιμητικά προϊόντα πολυτελείας el
dc.subject.keyword Καταναλωτική συμπεριφορά el
dc.subject.keyword Luxury goods el
dc.subject.keyword Brand name el
dc.subject.keyword Trade mark el
dc.subject.keyword Luxury brands el
dc.subject.keyword Counterfeit luxury brands el
dc.subject.keyword Consumer behavior el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές