Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση: μορφές ηγεσίας. Κίνητρα, αξιολόγηση και εργασιακή ικανοποίηση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Αναστασιάδης, Αθανάσιος
dc.date.accessioned 2023-05-25T06:23:55Z
dc.date.available 2023-05-25T06:23:55Z
dc.date.issued 2023-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4218
dc.description.abstract Η διεύθυνση μίας σχολικής μονάδας, η οποία αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο του ατόμου που ασκεί τη διοίκηση, καλείται να διαχειριστεί μια πληθώρα ατόμων, στοιχείων, καταστάσεων και γεγονότων αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο και την αποτελεσματικότητα της ηγεσίας και της διοίκησης που ασκεί. Η ηγεσία και η διαχείριση στη δημόσια διοίκηση αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα ενδιαφέροντος των ερευνητών και ερευνητριών καθώς σχετίζεται άμεσα με τα κίνητρα των ανθρώπων που εργάζονται ως υφιστάμενοι, την αξιολόγησή τους και την εργασιακή τους ικανοποίηση και εν γένει την αποδοτικότητα ολόκληρου του δημόσιου οργανισμού. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό και στόχο την διερεύνηση των μορφών ηγεσίας που ασκούνται από τις διευθύνσεις των σχολικών μονάδων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, τα κίνητρα των υφιστάμενων εκπαιδευτικών ως προς το περιβάλλον της εργασιακής τους απασχόλησης, τις απόψεις των υφιστάμενων εκπαιδευτικών ως προς την αξιολόγησή τους και την διερεύνηση της εργασιακής τους ικανοποίησης στο πλαίσιο της απασχόλησής τους στις εκπαιδευτικές σχολικές μονάδες. Στην έρευνα που διεξήχθηκε δόθηκε έμφαση στις μορφές της μετασχηματιστικής και διεκπαιρεωτικής ηγεσίας και της μη ηγετικής συμπεριφοράς, τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τα κίνητρά τους στον εργασιακό τους χώρο, τις απόψεις τους σχετικά με την αξιολόγησή τους και, τέλος, τις απόψεις τους για την εργασιακή τους ικανοποίηση στο πλαίσιο της απασχόλησής τους στις εκπαιδευτικές σχολικές μονάδες. el
dc.description.abstract The direction of a school unit, which is reflected in the face of the person exercising the administration, is called to manage a multitude of people, elements, situations and events, proving in this way the effectiveness of the leadership and administration he/she exercises. Leadership and management in public administration is one of the most important topics of interest for researchers as it is directly related to the motivation of people who work as subordinates, their evaluation and job satisfaction and in general the efficiency of the entire public organization. The purpose and goal of this dissertation is to investigate the forms of leadership exercised by the principals of primary and secondary education, the motivations of current teachers in relation to their work environment, the views of current teachers in terms of their evaluation and the investigation of their job satisfaction in the context of their employment in educational school units. In the research conducted, emphasis was placed on the forms of transformational and transactional leadership and non-leadership behavior, teachers' views on their motivation in their workplace, their views on their evaluation and, finally, their views on their job satisfaction in the context of their employment in educational school units. en
dc.format.extent 122 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ -- ΕΛΛΑΔΑ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ el
dc.subject.ddc 371.20094 el
dc.title Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση: μορφές ηγεσίας. Κίνητρα, αξιολόγηση και εργασιακή ικανοποίηση el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηγεσία el
dc.subject.keyword Μορφές Ηγεσίας el
dc.subject.keyword Μετασχηματιστική el
dc.subject.keyword Μετασχηματιστική Διεκπαιρεωτική el
dc.subject.keyword Διευθυντής/τρια el
dc.subject.keyword Ανθρώπινο Δυναμικό el
dc.subject.keyword H.R.M. el
dc.subject.keyword Δημόσια Διοίκηση el
dc.subject.keyword Κίνητρα el
dc.subject.keyword Αξιολόγηση el
dc.subject.keyword Εργασιακή Ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Leadership el
dc.subject.keyword Forms of Leadership el
dc.subject.keyword Transformational el
dc.subject.keyword Interpersonal el
dc.subject.keyword Manager el
dc.subject.keyword Human Resources el
dc.subject.keyword H.R.M. el
dc.subject.keyword Public Administration el
dc.subject.keyword Motivation el
dc.subject.keyword Evaluation el
dc.subject.keyword Job Satisfaction el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές