Προσομοιωτής ρομποτικού βραχίονα με χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity: μελέτη και υλοποίηση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Νικολαΐδης, Αθανάσιος
dc.contributor.author Κούκα, Ειρήνη Θεοδώρα
dc.date.accessioned 2022-09-14T08:58:25Z
dc.date.available 2022-09-14T08:58:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4114
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη δημιουργία και την προσομοίωση ενός μηχανικού ρομποτικού βραχίονα τεσσάρων (4) βαθμών ελευθερίας στο περιβάλλον της μηχανής παιχνιδιών Unity. Στο εισαγωγικό μέρος, παρουσιάζεται το αντικείμενο της επιστήμης της ρομποτικής και η συμβολή της στην ανάπτυξη και αυτοματοποίηση του βιομηχανικού κόσμου, ενώ παράλληλα, εξηγείται το πρόβλημα και ο σκοπός της εργασίας. Έπειτα, αναφέρονται οι τελευταίες εξελίξεις (StateoftheArt) στον τομέα της ρομποτικής και των ρομποτικών βραχιόνων. Πραγματοποιείται, επίσης, μια εισαγωγή στη μηχανή παιχνιδιών Unity. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά τα είδη και οι λειτουργίες των ρομποτικών βραχιόνων καταλήγοντας, έτσι, στη μεθοδολογία και την επεξήγηση του κινηματικού προβλήματος. Το τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους της εργασίας αφορά την ανάλυση και επίλυση του κινηματικού προβλήματος (ευθύ και αντίστροφο) για τον μηχανικό βραχίονα. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η σχεδίαση του ρομποτικού βραχίονα στο περιβάλλον της Unityκαι ο κώδικας προσομοίωσης σε γλώσσα C#. el
dc.description.abstract The present dissertation aims at creating and simulating a mechanical robotic arm of four (4) degrees of freedom. In the introductory part, the field of robotics and its contribution to the development and automation of the industrial world is presented while, at the same time, the problem and the purpose of the work are explained. Next, the State of the Art in the field of robotics and robotic arms is reported, as well as an introduction to the Unity programming language. Furthermore, the types and functions of robotic arms are described in detail, thus concluding with the methodology and explanation of the kinematic problem. The last chapter of the theoretical part of the work concerns the analysis and solution of the kinematic problem (forward and inverse) for the mechanical arm. The practical part of the work presents the design of the robotic arm in Unity and the simulation code in C#. en
dc.format.extent 64 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ el
dc.subject.ddc 629.892 el
dc.title Προσομοιωτής ρομποτικού βραχίονα με χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity: μελέτη και υλοποίηση el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.contributor.master ΠΜΣ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ρομποτικός βραχίονας el
dc.subject.keyword Μηχανή παιχνιδιών Unity el
dc.subject.keyword Ρομποτική el
dc.subject.keyword Κινηματικά προβλήματα el
dc.subject.keyword Μηχανικός βραχίονας el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές