Ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Μαρτινίδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2019-07-03T06:35:57Z
dc.date.available 2019-07-03T06:35:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4016
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στα πλαίσια αυτής της εργασίας αναπτύχθηκαν οι έννοιες της Διοίκησης, της Δημόσιας Διοίκησης, της ποιότητας και αναλύθηκε ο ρόλος της στο Δημόσιο Τομέα. Αναφέρθηκαν οι προσπάθειες που έγιναν τα τελευταία χρόνια για τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης όπως η δημιουργία των ΚΕΠ, η θεσμοθέτηση της αυτεπάγγελτης αναζήτησης δικαιολογητικών, η απλούστευση διαδικασιών στο Δημόσιο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και η κατοχύρωση των δικαιωμάτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο. Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζεται η σύγχρονη Δημόσια Διοίκηση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και την αξιοποίηση του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (ΚΠΑ). Δίνεται η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί από το Δημόσιο Τομέα καθώς και τα οφέλη της, τόσο στο εσωτερικό (υπάλληλοι), όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον (πελάτες – πολίτες) μιας Δημόσιας Υπηρεσίας. Δίνεται μια σύντομη αναφορά στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στην ιστορικής τους εξέλιξη και στη σημερινή τους μορφή περιγράφοντας το ρόλο τους στο Οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, τα τμήματα κάθε Διεύθυνσης και τις αρμοδιότητες κάθε τμήματος ξεχωριστά. Στο Ερευνητικό μέρος της εργασίας ζητείται από τους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες της, συνολικά και ανά τμήμα. Χρησιμοποιείται ερωτηματολόγιο (από φόρμες του googleforms) με ερωτήσεις τύπου Likert κλειστού τύπου, αλλά και ερωτήσεις ανοιχτού τύπου που απεστάλησαν στις σχολικές μονάδες και στα προσωπικά email των εκπαιδευτικών που ανήκουν στο δυναμικό της Δ/νσης Π.Ε. Πιερίας. Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων γίνεται με συγκεκριμένα πληροφοριακά εργαλεία (λειτουργικό SPSS) και παρουσιάζονται σε πίνακες και διαγράμματα. Στα αποτελέσματα της έρευνας εντοπίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς τα «αδύνατα» και τα «δυνατά» σημεία της Δ/νσης Π.Ε. Πιερίας και παρουσιάζονται συγκεκριμένες προτάσεις για προβολή και ενίσχυση συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Δ/νσης Π.Ε. Πιερίας, αποφυγή μειονεκτημάτων – αδυναμιών, αξιοποίηση με συγκεκριμένους τρόπους των ευκαιριών που παρουσιάζονται, καθώς και τη μείωση των συνεπειών από τωρινές και μελλοντικές απειλές, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της στους εκπαιδευτικούς. Σχετικά με τα αποτελέσματα τα οποία έχουν προκύψει από την ανάλυση του ερωτηματολογίου, γίνεται αντιληπτό ότι ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από τις διοικητικές υπηρεσίες της Δ/νσης Π.Ε. Πιερίας αν και είναι ιδιαίτερα υψηλός, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και δίνονται συγκεκριμένες προτάσεις που θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη από τη Διοίκηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Για να μπορεί μελλοντικά να αξιοποιηθεί η συγκεκριμένη έρευνα θα πρέπει να συσχετιστεί και να συζητηθεί με αντίστοιχες έρευνες όπως παραδείγματος χάριν μια μελλοντική έρευνα με εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας. el
dc.description.abstract In this assignment, the concepts of Administration, Public Administration, of quality were developed and its role in the Public Sector was analyzed. The efforts to modernize the Public Administration such as the creation of JEPs, the institutionalization of the ex officio search for supporting documents, the simplification of procedures in the State through the use of new technologies and the safeguarding of citizens' rights in their transactions with the Public sector are referred. The theoretical part of this dissertation presents the modern Public Administration with the use of new technologies and the utilization of the Common Assessment Framework (CFP). The concept of Total Quality Management is obvious in the sense that it can be useful in the Public Sector as well as its benefits both among the employees and in the external environment (customers - citizens) of a Public Service. A brief reference is also made to the Regional Directorates of Education, their historical development and their current form, describing their role in the Organization Chart of the Ministry of Education, the departments of each Directorate and the responsibilities of each department separately. In the Research part of the thesis, teachers from the Primary Education Directorate of Pieria are asked to evaluate its services, overall and by department. A questionnaire from (google forms) with closed-type Likert questions is being used, but also open-ended questions that will be sent to the school units and personal emails of teachers belonging to the workforce of the District Directorate of Pieria. The results are processed with specific information tools (operational SPSS) and presented in tables and diagrams. In the results of the survey, the "weak" and the "strong" points of the Directorate of Primary Education of Pieria are identified by the teachers themselves and specific proposals are presented for the promotion and enhancement of comparative advantages of the District Directorate of Pieria, avoiding any disadvantages - weaknesses, thus exploiting in concrete ways the opportunities presented, as well as reducing the consequences of current and future threats, aiming at improving the services provided to teachers. Regarding the results that have emerged from the analysis of the questionnaire, it is obvious that the degree of the teachers satisfaction by the administrative services of Directorate EE Pieria, although it is very high, there is plenty of room for improvement and specific proposals are given from them which should be taken seriously by the administration of the service. In order to be able to exploit this research in the future it should be correlated and discussed with relevant surveys such as a future survey with Primary Education teachers of the Central Macedonia Regional Directorate. en
dc.format.extent 227 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Δημόσια Διοίκηση el
dc.subject.keyword Διοίκηση Ολικής Ποιότητας el
dc.subject.keyword Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση του πολίτη-πελάτη el
dc.subject.keyword Public Administration el
dc.subject.keyword Total Quality Management el
dc.subject.keyword Directorate of Primary Education el
dc.subject.keyword Satisfaction of citizen-client el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές