dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Κολλιόπουλος, Δημήτριος |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-14T08:15:00Z |
|
dc.date.available |
2019-06-14T08:15:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3963 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στις σχολικές μονάδες της πόλης των Σερρών, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να επιτελέσουν το έργο τους κάτω από συνθήκες υποβάθμισης του βιοτικού τους επιπέδου, μειωμένων λειτουργικών δαπανών στα σχολεία λόγω κρίσης ενώ ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται εξαιτίας του δημογραφικού προβλήματος. Για να είναι αποτελεσματικοί μέσα σ’ αυτό το κλίμα πρέπει να διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες.
Η παρούσα διπλωματική εργασία, μελετά τον τρόπο με τον οποίο οι διευθυντές των δημοτικών σχολείων της πόλης των Σερρών ασκούν τους ηγετικούς τους ρόλους, στα πλαίσια της οργανωσιακής επικοινωνίας εντός των σχολικών μονάδων.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο των ημιδομημένων συνεντεύξεων. Σ’ αυτή συμμετείχαν είκοσι τέσσερις εκπαιδευτικοί από δεκαέξι σχολεία. Οι δώδεκα ήταν διευθυντές. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι πως η πλειοψηφία των διευθυντών διαθέτει ακαδημαϊκά προσόντα. Διευθύνει με δημοκρατικό στυλ και καταβάλει προσπάθειες να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς στα πλαίσια μετασχηματιστικής ηγεσίας. Το επικοινωνιακό κλίμα χαρακτηρίζεται ανοιχτό. Ωστόσο υπάρχουν δυσκολίες προσαρμογής των εκπαιδευτικών στις αλλαγές, εξαιτίας της υπάρχουσας κουλτούρας η οποία έχει τη βάση της στη φυσική και επαγγελματική κόπωση των εκπαιδευτικών. |
el |
dc.description.abstract |
In the school units of the urban area of Serres city school teachers are expected to perform their work under circumstances which led to a downgrading of their life quality, of a reduction in functional expenses due to the financial crisis, while students have decreased because of the demographic problem. In order to be effective in such a situation they must possess the necessary skills.
The present diploma thesis studies the way in which the principals in primary schools of Serres city exercise their leading roles around the organisational communication inside the school unit.
The study was conducted in the form of semi-structured interviews. Twenty-four teachers participated in it from sixteen primary schools and twelve of them were principals. The outcome was that the majority of the principals possesses academic qualifications. They lead with democratic style and put effort to inspire and motivate their co-working teachers around reforming leadership. The communicational environment is characterised open. However, there are difficulties in adapting to change due to the existing culture which has its base in the physical and professional burn out of the teachers. |
en |
dc.format.extent |
160 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΗΓΕΣΙΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.3 |
el |
dc.title |
Επικοινωνία διευθυντή και εκπαιδευτικών στο πλαίσιο άσκησης ηγεσίας: η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της πόλης των Σερρών |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηγεσία |
el |
dc.subject.keyword |
Διευθυντής |
el |
dc.subject.keyword |
Ενσυναίσθηση |
el |
dc.subject.keyword |
Οργανωσιακή επικοινωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Σχολεία των Σερρών |
el |
dc.subject.keyword |
Leadership |
el |
dc.subject.keyword |
Principal |
el |
dc.subject.keyword |
Empathy |
el |
dc.subject.keyword |
Organisational communication |
el |
dc.subject.keyword |
Schools of Serres |
el |