dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Τζελέπης, Σπύρος |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-13T09:40:30Z |
|
dc.date.available |
2019-06-13T09:40:30Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3959 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εντοπίσουμε πόσο επηρέασε η οικονομική κρίση τόσο μισθολογικά όσο και την καθημερινότητα του δείγματος μας, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η υπάλληλοι της ΤτΕ και συγκεκριμένα των υποκαταστημάτων της βόρειας Ελλάδας. Επιπλέον μέσα από αυτήν την έρευνα προσπαθούμε να εντοπίσουμε και πόσο αποτελεσματικές ήταν οι παρεμβάσεις της ΤτΕ για την αντιμετώπιση της κρίσης, όπως την έζησαν οι ίδιοι οι υπάλληλοι μέσα από τους κόλπους της, ενώ τέλος γίνεται προσπάθεια να συλλέξουμε πληροφορίες ως προς το σύστημα διαλογής, επεξεργασίας και αντικατάστασης των φθαρμένων χαρτονομισμάτων από την ΤτΕ. Με το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο έγινε μια προσπάθεια να αντληθούν πληροφορίες έγκυρες, αξιόπιστες, μετρήσιμες και ικανές να αποτελέσουν την βάση για μελλοντικές και πιο λεπτομερέστατες έρευνες πάνω στην οικονομική κρίση που βίωσε η χώρα μας και οι πολίτες της τα τελευταία χρόνια.
Μέθοδος-δείγμα: Η έρευνα διεξήχθη σε όλα τα υποκαταστήματα της ΤτΕ στην βόρεια Ελλάδα και το δείγμα αποτελείται από το σύνολο του υπαλληλικού και διευθυντικού προσωπικού που στελεχώνουν τα συγκεκριμένα υποκαταστήματα. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με την χρήση ενός ερωτηματολογίου, αποτελούμενο από 20 ερωτήσεις που αναπτύχθηκαν για τους σκοπούς της εργασίας. Όσον αφορά το περιεχόμενο του ερωτηματολογίου, περιλαμβάνει ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου (όπως: απλής επιλογής (ΝΑΙ/ΟΧΙ), πολλαπλών επιλογών και κλίμακας αξιολόγησης), όπου οι ερωτώμενοι μας δίνουν πληροφορίες για τα δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά τους, ενώ επιλέγουν (ανάλογα με τον τύπο ερώτησης) με ποιον τρόπο θα εκφέρουν την άποψης τους στις επιμέρους ερωτήσεις.
Αποτελέσματα: Το ποσοστό συμμετοχής των υπαλλήλων κυμάνθηκε στο επίπεδο του 92% από τα 138 ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν. Συνολικά απαντήθηκαν 127 ερωτηματολόγια από τους υπαλλήλους κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου 2019 με Μαρτίου 2019.Μετά τη συγκέντρωση των ερωτηματολογίων ακολούθησε μια σειρά από ενέργειες που χρειάστηκαν έτσι ώστε να βγουν τα αποτελέσματα της κάθε απάντησης καθώς υλοποιήθηκε η ηλεκτρονική εισαγωγή των απαντήσεων. Η στατιστική ανάλυση έγινε με τη βοήθεια των προγραμμάτων Google Forms, Εxcel και Word. Ως αποτέλεσμα της επεξεργασίας των απαντήσεων του ερωτηματολογίου προκύπτουν τα εξής δεδομένα : Η οικονομική κρίση δεν επηρέασε σημαντικά τόσο μισθολογικά όσο και την καθημερινότητα των υπαλλήλων της ΤτΕ, ενώ από την άλλη δεν αντιμετώπισε η πλειοψηφία των υπαλλήλων κάποιο πρόβλημα με την ξαφνική επιβολή των capital controls και έτσι δεν χρειάστηκαν να προσφύγουν στον δανεισμό. Το μεγαλύτερο μέρος του δείγματος πιστεύει ότι η διαρκής απώλεια της ανταγωνιστικότητας της χώρας ήταν ένας από τους παράγοντες, που μας οδήγησαν στην οικονομική κρίση, ενώ θεωρούν ότι το τραπεζικό σύστημα ευθύνεται σε μέτριο βαθμό για αυτήν. Ακόμη πιστεύουν ότι ο τομέας που επηρεάστηκε περισσότερο από την κρίση, ήταν αυτός της εργασίας. Ως προς την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της ΤτΕ την περίοδο της κρίσης, οι απόψεις του δείγματος είναι πάρα πολύ καλές. Τέλος πολύ θετικές είναι και οι απόψεις των υπαλλήλων για το σύστημα διαλογής, επεξεργασίας και αντικατάστασης των φθαρμένων χαρτονομισμάτων, ενώ θεωρούν πολύ ασφαλή και την έκδοση των νέων τραπεζογραμματίων(της σειράς ES2) ως προς την παραχάραξη τους.
Συνοψίζοντας, τα αποτελέσματα κρίνονται ικανοποιητικά, μολονότι το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε δεν είναι μεγάλο. Σε μελλοντικές μελέτες θα ήταν σκόπιμο να αυξηθεί το μέγεθος του δείγματος. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this paper is to identify how much the financial crisis has affected both the salary and the daily routine of our sample, which in this case is the employees of the Bank of Greece and in particular of the branches of northern Greece. In addition, through this research, we are also trying to find out how effective the Bank's interventions were in dealing with the crisis, as the employees themselves lived through it, while finally trying to collect information on the sorting, processing, and replacement of damaged bank notes by the Bank. This questionnaire made an effort to obtain reliable, reliable, measurable and capable information as the basis for future and more detailed research into the economic crisis experienced by our country and its citizens in recent years.
Sample Method: The survey was carried out at all branches of the Bank of Greece in Northern Greece and the sample consists of all staff and managerial staff members of the particular branches. The data collection was carried out using a questionnaire consisting of 20 questions developed for the purposes of the work. As for the questionnaire content, it includes closed and open-ended questions (such as: YES / NO, multiple choice and rating scale), where respondents provide information on their demographic and social characteristics while choosing (depending on the type of question) how they can express their views on the individual questions.
Results: Employee participation rates ranged at 92% of the 138 questionnaires that were shared. In total, 127 questionnaires were collected from employees between January 2019 and March 2019. After the questionnaires were collected, a series of actions were taken to get the results of each response as the introduction of the answers was implemented electronically. The statistical analysis was done with the help of Google Forms, Excel and Word. As a result of the elaboration of the answers to the questionnaire, the following data arise: The economic crisis did not affect significantly both the salaries and the daily routine of the employees of the Bank of Greece, while the majority of the employees did not face a problem with the sudden imposition of the capital controls so they did not have to resort to lending. Most of the sample believes that the persistent loss of competitiveness of the country was one of the factors that led us to the financial crisis, and they believe that the banking system is moderately responsible for it. They also believe that the sector most affected by the crisis was that of the work. Regarding the effectiveness of the actions of the Bank of Greece during the crisis, the views of the sample are very good. Finally, the views of employees on the system of sorting, processing and replacing damaged banknotes are very positive, and the issue of the new banknotes (the ES2 series) as counterfeiting is also very safe.
In summary, the results are considered satisfactory, although the sample used is not large. In future studies, it would be advisable to increase the sample size. |
en |
dc.format.extent |
63 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ -- ΕΛΛΑΔΑ |
el |
dc.subject |
ΕΛΛΑΔΑ -- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ::ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, 2008-2009 |
el |
dc.subject.ddc |
330 |
el |
dc.title |
Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην Ελληνική οικονομία και οι παρεμβάσεις της ΤτΕ για την αντιμετώπισή της |
el |
dc.title |
The impact of the economic crisis on the Greek economy and the action of the Bank to deal with it |
en |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Οικονομική κρίση |
el |
dc.subject.keyword |
Οικονομική δραστηριότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Τραπεζικό σύστημα |
el |
dc.subject.keyword |
Επιπτώσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Τράπεζα της Ελλάδας (ΤτΕ) |
el |