Επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πλαίσιο ενός οργανισμού. Η περίπτωση της Τράπεζας της Ελλάδας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Αβραμάκης, Ελευθέριος
dc.date.accessioned 2019-06-13T09:30:21Z
dc.date.available 2019-06-13T09:30:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3958
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διαπιστωθεί η συνεχώς αυξανόμενη αναγκαιότητα της επικοινωνίας στην οργάνωση και τη λειτουργία των σύγχρονων οργανισμών, καθώς επίσης και η αλληλεξάρτηση μεταξύ στρατηγικών ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας, κυρίως, δεκαετίας, έχουν αυξηθεί οι κρίσεις που πλήττουν τις διάφορες επιχειρήσεις και οργανισμούς, γεγονός που καθιστά απαραίτητη τη δημιουργία ενός οργανωμένου σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, ώστε να αντιμετωπιστούν οι επικείμενες δυσάρεστες επιπτώσεις που δύναται να οδηγήσουν μία εταιρία ή έναν οργανισμό σε βαθιά ύφεση. Στην μεταπτυχιακή αυτή διατριβή αναλύεται η διαχείριση κρίσεων σε έναν οργανισμό και παρουσιάζονται διάφορες στρατηγικές και σχέδια για την αντιμετώπιση μιας κρίσης. Τέλος, γίνεται εκτενής αναφορά στο παράδειγμα της Τράπεζας της Ελλάδος, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η επικοινωνία μέσα στις δομές αυτής, καθώς το υπάρχον σχέδιο της διαχείρισης κρίσεων. el
dc.description.abstract In the present postgraduate thesis there is an attempt made, to ascertain the continuously increasing necessity of communication in the organization and in the operation of modern organizations, as well as the interdependence between strategy and communication. Over the last decade, the crisis which affects the various businesses and organizations have been increased. This fact necessitates the creation of an organized crisis management plan in order to face imminent recession. This postgraduate dissertation analyzes the crisis management in an organization and presents various strategies and plans for dealing with a crisis. More specifically, it presents the Bank of Greece's example, the communication inside its structures and the developed crisis management plan. en
dc.format.extent 84 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ el
dc.subject.ddc 658.4056 el
dc.title Επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πλαίσιο ενός οργανισμού. Η περίπτωση της Τράπεζας της Ελλάδας el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Επικοινωνία el
dc.subject.keyword Κρίση el
dc.subject.keyword Διαχείριση Κρίσεων el
dc.subject.keyword Τράπεζα της Ελλάδος el
dc.subject.keyword Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων el
dc.subject.keyword Communication el
dc.subject.keyword Crisis el
dc.subject.keyword Crisis Management el
dc.subject.keyword Bank of Greece el
dc.subject.keyword Decision – Making Process el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές