dc.contributor.advisor |
Πασχαλούδης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Αβραμάκης, Ελευθέριος |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-13T09:30:21Z |
|
dc.date.available |
2019-06-13T09:30:21Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3958 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διαπιστωθεί η συνεχώς αυξανόμενη αναγκαιότητα της επικοινωνίας στην οργάνωση και τη λειτουργία των σύγχρονων οργανισμών, καθώς επίσης και η αλληλεξάρτηση μεταξύ στρατηγικών ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας, κυρίως, δεκαετίας, έχουν αυξηθεί οι κρίσεις που πλήττουν τις διάφορες επιχειρήσεις και οργανισμούς, γεγονός που καθιστά απαραίτητη τη δημιουργία ενός οργανωμένου σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, ώστε να αντιμετωπιστούν οι επικείμενες δυσάρεστες επιπτώσεις που δύναται να οδηγήσουν μία εταιρία ή έναν οργανισμό σε βαθιά ύφεση. Στην μεταπτυχιακή αυτή διατριβή αναλύεται η διαχείριση κρίσεων σε έναν οργανισμό και παρουσιάζονται διάφορες στρατηγικές και σχέδια για την αντιμετώπιση μιας κρίσης. Τέλος, γίνεται εκτενής αναφορά στο παράδειγμα της Τράπεζας της Ελλάδος, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η επικοινωνία μέσα στις δομές αυτής, καθώς το υπάρχον σχέδιο της διαχείρισης κρίσεων. |
el |
dc.description.abstract |
In the present postgraduate thesis there is an attempt made, to ascertain the continuously increasing necessity of communication in the organization and in the operation of modern organizations, as well as the interdependence between strategy and communication. Over the last decade, the crisis which affects the various businesses and organizations have been increased. This fact necessitates the creation of an organized crisis management plan in order to face imminent recession. This postgraduate dissertation analyzes the crisis management in an organization and presents various strategies and plans for dealing with a crisis. More specifically, it presents the Bank of Greece's example, the communication inside its structures and the developed crisis management plan. |
en |
dc.format.extent |
84 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
658.4056 |
el |
dc.title |
Επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων στο πλαίσιο ενός οργανισμού. Η περίπτωση της Τράπεζας της Ελλάδας |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Επικοινωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Κρίση |
el |
dc.subject.keyword |
Διαχείριση Κρίσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Τράπεζα της Ελλάδος |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Communication |
el |
dc.subject.keyword |
Crisis |
el |
dc.subject.keyword |
Crisis Management |
el |
dc.subject.keyword |
Bank of Greece |
el |
dc.subject.keyword |
Decision – Making Process |
el |