Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιεί μία πλήρη διδακτική επεξεργασία του εκπαιδευτικού περιεχομένου των ανώτερων μαθηματικών του ΤΕΙ. Σε αρχικό στάδιο, καταγράφονται κάποια θεωρητικά στοιχεία με βάση τη βιβλιογραφία για τα διδακτικά πλάνα και τις διδακτικές παρουσιάσεις. Έπειτα ξεκινάει το πρακτικό κομμάτι της εργασίας επιλέγοντας από τα τρία βιβλία του Δρ. Βασίλειου Σάλτα «Λογισμός Ι», «Μαθηματικά ΙΙ-Από τη θεωρία στην πράξη» και «Μαθηματικά ΙΙΙ-Από τη θεωρία στην πράξη» 11 κεφάλαια από κάθε βιβλίο στα οποία θα επικεντρωθεί η εργασία.
Στη συνέχεια, με βάση την ύλη αυτή, δημιουργούνται τα διδακτικά πλάνα, οι διδακτικές παρουσιάσεις, τα ηλεκτρονικά βιβλία και τα ηλεκτρονικά διαγωνίσματα, στοιχεία απαραίτητα τόσο για τον καθηγητή όσο και για τον διδασκόμενο των μαθημάτων.
Στο επόμενο στάδιο τα στοιχεία αυτά που δημιουργήθηκαν αναρτούνται σε διαχειριστική πλατφόρμα του Διαδικτύου ώστε να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων. Η ανάπτυξη του ιστοτόπου γίνεται με χρήση της πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου “Wordpress”.
Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που διεξήχθησαν, τονίζοντας τη σημασία που φέρουν τα εργαλεία που μελετήθηκαν ώστε να αυξηθεί η ποιότητα του περιεχομένου διδασκαλίας ενός καθηγητή.
This thesis carries out a complete processing of the educational content of TEI's mathematics. At first, some theoretical evidence is recorded on teaching plans and teaching presentations. Then the practical part of the thesis begins choosing from Dr. Salta’s books "Mathematics I", "Mathematics II - From theory to practice" and "Mathematics III - From theory to practice" 11 chapters from each book on which our thesis will focus.
Moreover, on the basis of this material, teaching plans, teaching presentations, e-books and e-tests are created, which are essential for the teacher as well as for the student.
In the next step, all these created material are posted on an Content Management Platform to include all the necessary information for teaching the lessons. Website has been developed using the "Wordpress" free platform.
Finally, the thesisends with the conclusions, emphasizing the importance of the tools studied in order to increase the quality of professor’s teaching content.