Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ Εκπαιδευτικών και γονέων: στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμολαδάς, Ιωάννης
dc.contributor.author Στρίκας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Γεωργιάδης, Μαυρουδής
dc.date.accessioned 2019-05-10T06:53:20Z
dc.date.available 2019-05-10T06:53:20Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3914
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ενώ συμπαρασύρει σε αλλαγές μια σειρά ζητημάτων που αφορούν, μεταξύ άλλων, την απόκτηση γνώσεων και την επικοινωνία. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία καταφέρνουν να συνδέουν ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και προβληματισμούς σε όλο τον κόσμο συμβάλλοντας έτσι στην ανταλλαγή ορθών πρακτικών. Οι ευκαιρίες που παρέχουν στον εκπαιδευτικό τομέα είναι πολλές. Αν μάλιστα χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της επικοινωνίας, στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους γονείς, εκτιμάται ότι θα διευκολύνουν πολύ το έργο των εκπαιδευτικών. Δεδομένου ότι η επιτυχία ή αποτυχία της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς άπτεται της στάσης των εκπαιδευτικών θεωρήθηκε ενδιαφέρον να καταγραφούν οι απόψεις τους. Στην παρούσα μελέτη έγινε χρήση των ερευνών που διαθέτει η βιβλιογραφία, καθώς και δειγματοληπτική έρευνα με ερωτηματολόγια. Στην έρευνα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Σερρών με το τελικό δείγμα να φτάνει τους 103 εκπαιδευτικούς. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται, ότι, η στάση των εκπαιδευτικών στην χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για ενίσχυση της διδασκαλίας στην τάξη και επικοινωνία με τους γονείς είναι οριακά θετική. Ωστόσο, ανησυχούν για το ενδεχόμενο η χρήση των κοινωνικών δικτύων στην διδακτική πράξη να υποβαθμίσει τον ρόλο τους ως παιδαγωγούς. el
dc.description.abstract Technology is an evolutionary framework that has brought about significant changes in people's everyday lives, as well as, in education and communication. Social Media managed to connect people with common interests and concerns around the globe In the field of education, it is estimated that SM will greatly facilitate teachers’ work, especially in terms of maintaining trust in family-school relationship. Since the success or failure of social media for educational purposes is related to teachers' attitudes, it was considered interesting to record their attitudes. The present survey involved 103 Primary education teachers serving in Serres. The evaluation of participants’ attitude was done using a questionnaire. The results of the survey reveal that teachers' attitudes towards the use of Social Media Networks to enhance classroom teaching and communication with parents are marginal. However, they are worried that the use of social networks in teaching may degrade their role as educators. en
dc.format.extent 65 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject.ddc 371.334 el
dc.title Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ Εκπαιδευτικών και γονέων: στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword ΤΠΕ el
dc.subject.keyword Εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.subject.keyword Επικοινωνία el
dc.subject.keyword Σχολείο el
dc.subject.keyword Γονείς el
dc.subject.keyword ICT el
dc.subject.keyword Education el
dc.subject.keyword Social Media el
dc.subject.keyword Communication el
dc.subject.keyword School el
dc.subject.keyword Parents el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές