Οργανωσιακή Επικοινωνία στην πράξη: η περίπτωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Κουφού, Ευθυμία
dc.date.accessioned 2019-05-08T10:40:14Z
dc.date.available 2019-05-08T10:40:14Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3901
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την οργανωσιακή επικοινωνία η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Σερρών ( Δ.Ε.Υ.Α Σερρών). Ο λόγος που επιλέχτηκε η συγκεκριμένη επιχείρηση είναι αφενός ότι αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης καθώς τα έργα υποδομής που πραγματοποιεί και η αξία του αγαθού που διαχειρίζεται, του νερού, είναι τεράστια για το κοινωνικό σύνολο και την ανάπτυξη του βιοτικού επίπεδου των δημοτών, και αφετέρου για να διερευνηθεί κατά πόσο τα χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τις άλλες επιχειρήσεις της ιδιωτικής οικονομίας -σύμφωνα με τους κανόνες της οποίας λειτουργεί και η ίδια- το γεγονός δηλαδή ότι αποτελεί μονοπώλιο στην περιοχή αρμοδιότητας της, το ότι έχει κοινωφελή και όχι κερδοσκοπικό χαρακτήρα, και το ότι η διοίκηση της είναι πολιτική, επηρεάζει την επικοινωνιακή της στρατηγική, την εικόνα της και τις σχέσεις της με τις διάφορες ομάδες κοινού. Η μέθοδος έρευνας η οποία ακολουθήθηκε ήταν αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αναλύθηκαν στοιχεία από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε ημιδομημένη συνέντευξη με το Γενικό Διευθυντή της επιχείρησης. Αναζητήθηκαν επίσης και πάρθηκαν στοιχεία τόσο από το διαδίκτυο όσο και από επιχειρησιακά έγγραφα. Το βασικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η έρευνα που πραγματοποιήθηκε είναι αν και στόχος όλων γενικά των επιχειρήσεων είναι η δημιουργία και διατήρηση μιας καλής εικόνας, τόσο ο χαρακτήρας και η διοικητική δομή της δημοτικής αυτής επιχείρησης όσο και ο αυξημένος κοινωνικός της ρόλος και οι απαιτήσεις του κοινού από αυτή, διαφοροποιούν και επηρεάζουν τελικά την οργανωσιακή επικοινωνία. el
dc.description.abstract The aim of this diploma thesis is to capture the way in which the Municipal Enterprise of Water Supply and Sewerage of Serres (DEYA of Serres) understands and implements the organizational communication. The reason why this business was chosen is that it is a basic pillar of development as its infrastructure and the value of the water it manages is enormous for the community and the development of the living standards of the people and on the other hand to explore whether the characteristics that differentiate it from other private-sector enterprises - according to the rules of which it operates - the fact that it is a monopoly in the area of competence The fact that it is socially non-profit-making, and that its administration is political, affects its communication strategy, its image and its relations with the various public groups. The research method followed was that of the case study. Elements from primary and secondary sources were analyzed. Specifically, a semi-structured interview was conducted with the General Manager of the company. Data was also searched and downloaded from both the internet and business documents. The basic conclusion reached by the survey is that although the general objective of all enterprises is to create and maintain a good image, both the nature and administrative structure of this municipal enterprise and its increased social role and the requirements of the public from it, differentiate and ultimately influence its organizational communication. en
dc.format.extent 82 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject.ddc 658.45 el
dc.title Οργανωσιακή Επικοινωνία στην πράξη: η περίπτωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Οργανωσιακή επικοινωνία el
dc.subject.keyword Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Σερρών (Δ.Ε.Υ.Α Σερρών) el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές