dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Κακαμούκα, Δήμητρα |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-06T15:34:34Z |
|
dc.date.available |
2019-05-06T15:34:34Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3897 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Οι δημόσιες σχέσεις επιδιώκουν τη δημιουργία, διατήρηση και ανάπτυξη σχέσεων με τις διάφορες ομάδες κοινού. Σε οργανισμούς μάλιστα όπως τα νοσοκομεία, οι δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, αφού όχι μόνο συνθέτουν αλλά και διαμορφώνουν την όποια κατάσταση επικρατεί στον νοσοκομειακό χώρο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τη σημασία και το ρόλο των δημοσίων σχέσεων, στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης, καθώς και τους τρόπους που αυτές εφαρμόζονται. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενή έρευνα μέσω συνεντεύξεων με αρμοδίους, καθώς και από δευτερογενείς πηγές, κατά κύριο λόγο τον ιστότοπο του νοσοκομείου. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι το Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης είναι η απουσία τμήματος Δημοσίων Σχέσεων στο νοσοκομείο και κατ' επέκταση και στρατηγικού σχεδίου. Κάποια ωστόσο μέσα εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων λειτουργούν επαρκώς όπως η διάθεση ενημερωτικών εντύπων στο κοινό, η διοργάνωση δελτίων τύπου και η ιστοσελίδα του Νοσοκομείου για το κοινό. |
el |
dc.description.abstract |
Public relation seeks to create, maintain, and develop relationships with various audiences. In organizations like hospitals, public relations plays a particularly important role, as they not only compose but also shape the situation in the hospital. The purpose of this paper is to record the importance and role of public relations at the General Hospital of Katerini, as well as the ways in which they are applied.
The method used is that of the case study. Data from a primary survey was obtained through interviews with experts and secondary sources, primarily the hospital's website. The main conclusion of the research is that the General Hospital of Katerini is the absence of a public relations department in the hospital and a deployment and strategic plan. However, some of the public relations enforcement tools function adequately, such as the provision of information leaflets to the public, the organization of press releases and the site of the Hospital for the public. |
en |
dc.format.extent |
75 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ |
el |
dc.subject.ddc |
659.2 |
el |
dc.title |
Οι Δημόσιες σχέσεις σε νοσοκομείο: Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Δημόσιες σχέσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης |
el |
dc.subject.keyword |
Public relations |
el |