Διερεύνηση αντίληψης εκπαιδευτικών σε θέματα διοίκησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Τυμπανίδου, Ιφιγένεια
dc.date.accessioned 2019-04-19T07:58:47Z
dc.date.available 2019-04-19T07:58:47Z
dc.date.issued 2018-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3889
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στις μέρες μας κρίνεται αναγκαίο να διερευνηθεί πώς αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί την ποιότητα της διοίκησης μέσα στα πλαίσια του εκπαιδευτικού οργανισμού. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία με τίτλο «Διερεύνηση Αντίληψης Εκπαιδευτικών σε θέματα Διοίκησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» γίνεται μια προσπάθεια αποκρυστάλλωσης των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα διοίκησης, προκειμένου να ληφθούν υπόψη για την εφαρμογή ενός συστήματος Ολικής Ποιότητας στις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει πως αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί την ποιότητα μέσα στο σχολείο καθώς επίσης και το ρόλο που μπορεί να παίξει η διεύθυνση του σχολείου στην προώθηση και την εφαρμογή της ποιοτικής εκπαίδευσης. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο. Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου χωρίζονται σε τρία μέρη, το πρώτο μέρος περιλαμβάνει ερωτήσεις με στοιχεία βιογραφικά και δημογραφικά στο δεύτερο μέρος ερωτήσεις που αφορούν την αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και το τρίτο μέρος αναφέρεται στο κλίμα και στις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα στη σχολική μονάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως στις μέρες μας η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας δεν εφαρμόζεται και αυτό γιατί όπως συμπεραίνουμε από τα δεδομένα της έρευνας ένα μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών δεν έχει λάβει την κατάλληλη επιμόρφωση πάνω σε θέματα διοίκησης καθώς επίσης και το ανάλογο ενδιαφέρον για την ανάληψη διευθυντικού ρόλου είναι μειωμένο. Οι διαθέσιμοι πόροι και οι υποδομές δεν επαρκούν για τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου. Από την άλλη πλευρά ενθαρρυντικό στοιχείο είναι το καλό κλίμα και οι σχέσεις συνεργασίας που αναπτύσσονται μέσα στη σχολική μονάδα. el
dc.format.extent 126 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject.ddc 373.19 el
dc.title Διερεύνηση αντίληψης εκπαιδευτικών σε θέματα διοίκησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αντιλήψεις el
dc.subject.keyword Ποιότητα el
dc.subject.keyword Διοίκηση el
dc.subject.keyword Εκπαίδευση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές