Υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στις σχολικές μονάδες: μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Πεχλιβανάκη, Ιωάννα-Ειρήνη
dc.date.accessioned 2019-04-18T10:45:07Z
dc.date.available 2019-04-18T10:45:07Z
dc.date.issued 2019-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3886
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη εργασία, ασχολείται με την υποκίνηση του εκπαιδευτικού προσωπικού στα ελληνικά σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Νομού Σερρών και με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση της εργασιακής απόδοσης. Πριν από την ενασχόληση με τα ζητήματα αυτά, η επεξήγηση και η κατανόηση των βασικών εννοιών της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, είναι μεγάλης σημασίας. Η εργασία διορθώνεται ως εξής ﮲Στα δύο πρώτα κεφάλαια ης διπλωματικής γίνεται μια εισαγωγή στο θεωρητικό υπόβαθρο. Το πρώτο κεφάλαιο, επικεντρώνεται στην έννοια της υποκίνησης και των σχετικών εννοιών. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφάλαιο, υπάρχει αναφορά στις διάφορες θεωρίες σχετικά με την υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, τόσο παλαιότερες, όσο και πιο σύγχρονες. Το επόμενο κεφάλαιο (κεφάλαιο 3), προσπαθεί να συνδέσει το θεωρητικό υπόβαθρο των προηγούμενων κεφαλαίων (διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και υποκίνηση) με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, ορίζοντας τα κίνητρα που κινητοποιούν τους εκπαιδευτικούς. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας, δίνονται πληροφορίες σχετικά την στατιστική ανάλυση των δεδομένων, σχετικά με τον σκοπό της έρευνας και τη μεθοδολογία της. Με τη χρήση του ερωτηματολογίου, του οποίου το δείγμα ήταν εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, συλλέχτηκαν δεδομένα, επεξεργάστηκαν και εξήχθησαν τα ανάλογα αποτελέσματα. Η ικανοποίηση από την εργασία τους και τις ικανότητες του διευθυντής τους και η δυσαρέσκεια τους από τις οικονομικές τους απολαβές την πιθανότητα αξιολόγησης είναι δύο από τους πιο επικρατείς - θετικούς και αρνητικούς αντίστοιχα- παράγοντες υποκίνησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την πρωτογενή ποσοτική έρευνα που διεξήχθη. el
dc.description.abstract This thesis touches upon the motivation of the teaching staff in Greek Schools in the Prefecture of Serres, and upon pointing out the factors that contribute to the increase of their work efficiency. But before we delve into these inquires, the clarification and understanding of core concepts in human resources management is of great importance. This dissertation is structured as follows; in the first two chapters of the paper, the necessary theoretical background is introduced. In the first one the focus is on the concept of motivation and similar notions; Moving forward, in the second chapter of the book, there is reference on a variety of theories about human resources motivation, old and established as well as newer ones. The next section (chapter 3) uses the theoretical background introduced in the previous two chapters (human resources management and motivation) in an attempt to ground it in the Greek educational context, by defining the factors that motivate teachers. In the fourth chapter of the thesis information about the following statistical analysis is given, namely about its aim and method. Using a questionnaire, whose sample was teachers of elementary and secondary education level in the Prefecture of Serres, data were collected and analyzed to extract useful information. The satisfaction resulting from their work and the abilities of the principal in each school, but their displeasing of the salary and of a possible evaluation are the most prominent -positive and negative respectively- motivation factors for teachers, according to this primary quantitative research analysis. en
dc.format.extent 121 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ el
dc.subject TEICM::ΗΓΕΣΙΑ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ::ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ el
dc.subject.ddc 658.3 el
dc.title Υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στις σχολικές μονάδες: μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων el
dc.subject.keyword Υποκίνηση el
dc.subject.keyword Κίνητρα el
dc.subject.keyword Αποτελεσματικότητα el
dc.subject.keyword Στόχοι el
dc.subject.keyword Θεωρίες υποκίνησης el
dc.subject.keyword Τεχνικές el
dc.subject.keyword Εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Δημόσιος τομέας el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Human resources management el
dc.subject.keyword Motivation el
dc.subject.keyword Motives efficiency el
dc.subject.keyword Goals el
dc.subject.keyword Motivation theories el
dc.subject.keyword Techniques el
dc.subject.keyword Education el
dc.subject.keyword Public sector el
dc.subject.keyword Satisfaction el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές