dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Φωταρούδη, Αικατερίνη |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-17T10:47:28Z |
|
dc.date.available |
2019-04-17T10:47:28Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3882 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί o βαθμός ικανοποίησης των φοιτητών ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος από την παρεχόμενη εκπαίδευση, με συγκεκριμένες μεταβλητές-παράγοντες. Για το λόγο αυτό δημιουργείται ένα ερευνητικό μοντέλο, εξάγονται οι κατάλληλες ερωτήσεις και οργανώνονται και καταγράφονται σε ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώνεται από τους φοιτητές αυτοπροσώπως στους χώρους του ιδρύματος. Για τη στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου χρησιμοποιείται το στατιστικό πακέτο λογισμικού SPSS 21. Από τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας, καταδεικνύονται αφενός σημαντικά θετικά σημεία και αφετέρου κάποια σημεία που χρήζουν βελτίωσης με γνώμονα την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των φοιτητών και την ικανοποίησή τους. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι οι φοιτητές είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από το εκπαιδευτικό προσωπικό και λιγότερο ικανοποιημένοι από την ποιότητα των σπουδών και των παρεχόμενων γνώσεων. Τέλος, η συνολική ικανοποίηση των φοιτητών σχετίζεται με το εκπαιδευτικό προσωπικό, τις υποδομές και τη διοικητική υποστήριξη. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this paper is to investigate the satisfaction of the students of an educational institution from the education provided, with specific variables. For this reason a research model is created, the appropriate questions are extracted and organized and recorded in a questionnaire, which is completed by the students at the premises of the institution. The SPSS 21 statistical software package is used for the statistical processing and analysis of the questionnaire replies. The results of the empirical research demonstrate both positive points and some points that need to be improved with a view to providing students with more effective service and satisfaction. The main conclusion of this research is that students are more satisfied with the teaching staff and less satisfied with the quality of the studies and the provided knowledge. Finally, the overall satisfaction of students is related to the teaching staff, infrastructure and administrative support. |
en |
dc.format.extent |
68 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΩΤΑΤΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΕΓΙΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
378.4 |
el |
dc.title |
Η ικανοποίηση των φοιτητών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας από την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Βαθμός ικανοποίησης |
el |
dc.subject.keyword |
Φοιτητές |
el |
dc.subject.keyword |
Διασφάλιση Ποιότητας |
el |
dc.subject.keyword |
Παροχή Υπηρεσιών |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτικό Ίδρυμα |
el |
dc.subject.keyword |
Satisfaction |
el |
dc.subject.keyword |
Students |
el |
dc.subject.keyword |
Quality Assurance |
el |
dc.subject.keyword |
Service Provision |
el |
dc.subject.keyword |
Educational Institution |
el |