The significant role of tourism marketing and its using in Hotel Industry (Western Thrace region)

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Tsourela, Maria
dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Barinov, Evgenios
dc.date.accessioned 2019-04-10T07:36:37Z
dc.date.available 2019-04-10T07:36:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3871
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract This study describes the subject “The role of tourism marketing and its using in Hotel Industry”. As it is known in the last few years there has been a growing interest in tourism marketing. According to many sources, the tourism industry gets a great deal of economic power, more and more countries understand the tourism benefits and turn to this industry. Particular Master’s Thesis introduces information and statistic data about tourism benefits today concentrates on main marketing theories and trends and gives a comprehensive account of tourism marketing equipment. Also, the thesis demonstrates hotel industry and shows how hotels use tourism marketing in this industry and how it helps them grow their sells and promotion for achieving the best business’s revenue. Continually, the subject presents information about Western Thrace and provides important knowledge of economic and tourism developing in a particular area. Finally, the last part of the study belongs to research which carried out in the region based on the local hotels. This research indicates information, how hotel industry use tourism marketing in the region, helps to understand problems and comprehended the important part of the information which is very significant for starting to use tourism marketing more than hotels make it now. en
dc.format.extent 87 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 338.47910688 el
dc.title The significant role of tourism marketing and its using in Hotel Industry (Western Thrace region) en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master MBA in Hospitality & Tourism el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Hotel Industry el
dc.subject.keyword Tourism marketing el
dc.subject.keyword Tourism industry el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές