Στις μέρες μας γίνεται ολοένα και πιο αντιληπτή η σημαντικότητα που διαδραματίζει στην επιχειρηματική δραστηριότητα και βιωσιμότητα η εφοδιαστική αλυσίδα. Η παρούσα εργασία θα εξετάσει καταρχήν την κρισιμότητα και τον ρόλο που διαδραματίζει η εφοδιαστική αλυσίδα τόσο στην στρατηγική μίας επιχείρησης όσο και στην ανταγωνιστικότητα της στον κλάδο.
Η νέα οικονομία όπως χαρακτηριστικά αποκαλείται από πολλούς μελετητές, έχει σαν κύριο στοιχείο και συστατικό της την εφαρμογή και χρησιμοποίηση της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Σε αυτήν την οικονομία και στις μέρες μας είναι σχεδόν αδιανόητο για οποιαδήποτε επιχείρηση να μην διαθέτει τουλάχιστον μία εταιρική σελίδα στο ιντερνέτ.
Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαπλώνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς διαμορφώνοντας νέες συνθήκες τόσο στην λειτουργία όσο και στον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων.
Ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας και των Logistics γενικότερα δεν αποτελεί εξαίρεση στις εξελίξεις αυτές. Οι εταιρίες του κλάδου διαθέτουν σύγχρονες υποδομές, καταρτισμένο προσωπικό και νέες τεχνολογίες. Επιπλέον η παρουσία τους στο διαδίκτυο αποτελεί πλέον αναγκαιότητα και τα τελευταία χρόνια αυξάνεται και γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Η ποιότητα των ιστοτόπων αυτών όμως, όπως και όλων, υπόκειται και σε κάποια σύγκριση αναλόγως των ποιοτικών χαρακτηριστικών που τους διέπουν.
Αυτός είναι και ο αντικειμενικός και βασικός σκοπός της παρούσας ανάλυσης, να εξακριβωθεί σε ένα βαθμό η ποιότητα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ισοτόπων του κλάδου. Η αξιολόγηση αυτή θα πραγματοποιηθεί με την βοήθεια κάποιον συνοπτικών φύλλων αξιολόγησης που θα εφαρμοστούν σε μία μελέτη περιπτώσεως από εταιρίες της χώρας μας που ανήκουν στον κλάδο.
Nowadays it is becoming increasingly understood the importance of Supply Chain and the role that plays in business sustainability. This paper will examine the relevance and the role of Supply Chain in both business strategy and the competitiveness of industry.
The new economy, as typically called by many scholars, has as its main component the application and use of technology and the internet. In this economy, it is almost unthinkable for any business not to have at least one corporate website on the Internet.
In recent years, e-business and e-commerce have expanded rapidly, creating new conditions for both business and business competition.
Supply chain and Logistics in general are no exception to these developments. Companies in the industry have modern infrastructure, trained staff and new technologies. Moreover, their presence on the internet is now a necessity and in recent years it has grown and is becoming increasingly noticeable.
However, the quality of these sites, like everyone else, is also subject to some comparison depending on the qualitative features.
This is the objective and main purpose of this analysis, to ascertain the quality and qualitative characteristics of the websites in the sector to a certain extent. This evaluation will be carried out with the help of some evaluation sheets which will be applied in a case study of country-owned companies.