Περίληψη:
Οι λύσεις στα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα μιας επιχείρησης, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που μπορεί να αντιμετωπίσει. Κύριος στόχος αυτής της εργασίας είναι να κατανοήσουμε σε ποιους παράγοντες πρέπει να εστιάσει μια επιχείρηση για να φτάσει στην επιτυχία. Η μεθοδολογία έρευνας η όποια χρησιμοποιήθηκε για την διεκπεραίωση της εργασίας είναι βασισμένη στην συλλογή πληροφοριών από βιβλία και ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων, μέσω μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο και σε προσωπική επαφή με τους εργαζόμενους της εταιρείας κατά την διάρκεια της εξάμηνης πρακτικής άσκησης. Τα αποτελέσματα τα όποια συγκεντρώθηκαν από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων στελεχών στις συνεντεύξεις, βοήθησαν ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για τον τρόπο της λειτουργιάς μιας πολυεθνικής 3PL εταιρείας, ποια προβλήματα παρουσιάζονται και ποιοί είναι οι τρόποι αντιμετώπισης τους. Από την ερμηνεία των αποτελεσμάτων έγινε κατανοητό πως η εταιρεία έχει ένα σημαντικό προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό λόγω του πολυεθνικού της χαρακτήρα. Επιπλέον έγινε σαφές το πόσο σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών καθώς η εταιρεία δίνει σημαντική βαρύτητα στην ικανοποίηση τους και στην εύρεση λύσεων σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει. Για να πραγματοποιηθεί αυτό η εταιρεία εστιάζει στην επιλογή αξιόπιστων συνεργατών χτίζοντας γερές βάσεις εμπιστοσύνης, έχοντας ως τελικό στόχο να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη.