Η παρούσα εργασία, έχει επικεντρωθεί στη μελέτη του Συστήματος Προμηθειών της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. Ειδικότερα, σκοπός είναι η παρουσίαση της υφιστάμενης κατάστασης του Τμήματος Προμηθειών καθώς και ο εντοπισμός πιθανών προβλημάτων. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων από τα στελέχη και τους εργαζομένους του τμήματος. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, αναφύονται τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, τα οποία είναι απόρροια της μη τήρησης των υπαρχουσών διαδικασιών από όλους τους εμπλεκομένους στην Εφοδιαστική Αλυσίδα. Επομένως, έγινε αντιληπτό, ότι υπάρχουν ορισμένα σημεία στο σύστημα μηχανογράφησης αλλά και στις υφιστάμενες διαδικασίες που επιδέχονται βελτίωση / εμπλουτισμό. Μέσα από τα προβλήματα προέκυψε η ανάγκη συγγραφής νέων διαδικασιών σε ορισμένα πεδία. Τέλος, αναφέρονται μερικές προτάσεις για τη βελτίωση των διαδικασιών.
This paper focuses on the study of the procurement system of Hellas Gold SA. More specifically, the purpose is to present the current situation of the Purchasing Department as well as to identify possible problems. To achieve this goal, qualitative research was carried out, complemented by questionnaires and interviews by executives and employees of the department. According to the results of the survey, the most important problems faced by employees arise from the failure of existing procedures to be observed by all those involved in the Supply Chain. Therefore, it was realized that there are certain points in the computerized system but also in the existing processes that are amenable to improvement / enrichment. The problems have led to the need to write new procedures in some areas. Lastly, some suggestions are made to improve procedures.