Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις στάσεις των καταναλωτών προς καλλιτεχνικά γεγονότα και συγκεκριμένα το Φεστιβάλ Ολύμπου. Γενικότερα, οι πολιτιστικές/καλλιτεχνικές εκδηλώσεις συμβάλλουν στη δημιουργία θετικής εικόνας μιας περιοχής ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού. Συνδράμουν θετικά στην ανάδειξη της πλούσιας ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιά ενός τόπου, ενώ παράλληλα προσφέρουν δυνατότητες ψυχαγωγίας και συναναστροφής. Μια από τις σημαντικότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις στη χώρα μας είναι και το Φεστιβάλ Ολύμπου. Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας επιχειρείται μια προσέγγιση της έννοιας των εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης του ορισμού της διαχείρισης αυτών με ότι εκπορεύεται από αυτό. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του μάρκετινγκ των εκδηλώσεων και της στρατηγικής του μάρκετινγκ των εκδηλώσεων. Επίσης, αναφέρονται και τα είδη των εκδηλώσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η συμπεριφορά του καταναλωτή και η στάση του καταναλωτή μέσω κάποιων σύγχρονων θεωρητικών προσεγγίσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο συζητείται το φεστιβάλ Ολύμπου. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή σχετικά με αυτό και περιγράφονται οι χώροι των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων στο φεστιβάλ Ολύμπου σχετικά με την σημαντικότητα και την ποιότητα του συγκεκριμένου φεστιβάλ και γενικότερα για τα πολιτιστικά δρώμενα.
The present work deals with the attitudes of consumers towards artistic events, namely the Olympus Festival. More generally, cultural / artistic events contribute to creating a positive image of a region as a quality tourist destination. They contribute positively to the emergence of the rich history and cultural heritage of a place, while offering opportunities for entertainment and leisure. One of the most important cultural events in our country is the Olympus Festival. The first chapter of this paper attempts an approach to the concept of events, including the analysis of the definition of how they are managed by them. In the second chapter we analyze the concept of event marketing and the marketing of events. Also, the types of events are listed. In the third chapter we analyze the behavior of the consumer and the attitude of the consumer through some modern theoretical approaches. The fourth chapter discusses the Olympus festival. There is a brief historical review of this and the venues of the events are described. The fifth chapter explores the views of the participants in the Olympus festival on the significance and quality of the festival and, more generally, on the cultural events.